Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Ingrid: rechts naast de straal groeve lijkt het wel alsof er iets overheen groeit. Dit ZOU misschien wel steunsel materiaal knnen zijn!
Het is nl alleen bij de omgeklapte hoek meestal wit, daar buiten is het wel steunsel , maar niet wit.
angela88 schreef:@ isapaardje: bedankt! en ik laat het je nog wel weten als ik Witte weer heb laten bekappen.
Antheman schreef:Ingrid; wie was dan de auteur die het op deze manier zegt op HN?
angela88 schreef:Weer een hoop info zo zeg...
Iemand verder nog tips voor het weghalen van de dubbele zool?
Isapaardje schreef:Antheman schreef:Ingrid; wie was dan de auteur die het op deze manier zegt op HN?
Stond in mijn gerichtje![]()
Het is hoefsmid Rik.
Ik neem aan dat die wel enig verstand van zaken heeft ... het is soms wat moeilijk uit te maken als lezer wie daar nu als leek reageert (uit ervaring), als expert (met opleiding en ervaring) of als cursusleider (met ... tja theoretische kennis?)
Antheman schreef:Er kan zoveel gezegd worden ,daarom vroeg ik ook naar de auteur.
opala schreef:LM: Normaal gesproken hoort
1. er niet rigoreus ingegrepen te worden en
2. je paard niet gevoelig te lopen (of het moet binnen een paar dagen over zijn, anders moet er iets anders aan de hand zijn)
Jossie schreef:Aangezien ik toch echt van plan ben om dit jaar nog een cursus te volgen... welke raden jullie aan???