Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:Als je van je vissen af wil, moet je trouwens een ijslander kopen
Tinkerloos schreef:Het worden alleen landdieren als ze schildklier te eten krijgen.
Maar dat geef ik ze niet,dus het blijven eeuwig zwembeesten.
Maanvissen zijn ook geweldig!!
Ik heb een paartje,dat ook steeds eieren legt,en ze worden ook bevrucht,alleen eet mijn aal ze steeds op voordat ze uitkomen..
Ze kunnen al een kunstje:
als je ze 2 weken niet voert,en je stopt je vinger in de bak,dan hangen ze eraan!
Kinke schreef:Tuurlijk zijn er nog andere leuke vrouwen Arno, in dit topic zijn er toch ook alleen maar leuke vrouwen???
Kinke schreef:TL, wil je het telefoonnummer van mij ex ook???
weet nog wel een lichaamsdeel die geschikt is om in een aquarium te hangen![]()
evita_ schreef:Nope..Lilo..![]()
het is toch milo en stich...
Tinkerloos schreef:O Arno..dat slaat toch niet op jou...
Jou zullen we nooit in mijn aquarium hangen...
carola schreef:Vorige week zijn Marina (marina op bokt) en ik vertrokken op trektocht, met onze paarden Regilio en Adventure.
Marina wijst de weg!
Onderweg hebben we pannenkoeken gegeten bij de Helena Hoeve.
De eerste dag zijn we naar Austerlitz gereden, en hebben daar overnacht bij een manege. We werden enorm vriendelijk ontvangen en deze locatie is zeker een aanrader! Echt perfect!
De tweede dag zijn we vanaf Austerlitz naar de Hollandsche Rading gereden, net onder Hilversum. Weer een mooie rit, maar wel met meer verkeer.
Ons tentje stond in een hoekje van ons weilandje! Erg leuk dus!
De derde dag hebben we een dagtocht gemaakt door de lage en hoge vuursche, de camera was een beetje z'n eigen leven aan het leiden dus die hadden we maar thuis gelaten. Echt een mooie rit met een leuke stopplaats. Erg jammer dat we geen camera bij ons hadden, want we stonden midden tussen de schotse hooglanders op een gegeven moment!
De vierde dag hadden we een rustdag voor de paarden, en zijn wij gaan zwemmen. Erg lekker met dat warme weer! Alhoewel het in het bos enorm meeviel en we amper last van de hitte hebben gehad.
De vijfde dag zijn we terug gereden vanaf de hollandsche rading naar Austerlitz. We kwamen langs een prachtige zandverstuiving, waar het opeens wel heel wat warmer was dan in het koele bos.
Ook kwamen we een MacDonalds tegen....![]()
De laatste dag zijn we vanaf austerlitz weer naar Veenendaal gegaan, en zat onze vakantie er helaas al weer op! De paarden waren allebei nog topfit gelukkig, wij zelf wat minder
Van de warmte hebben we echt amper last gehad. In het bos was het lekker koel en we hebben het heel erg kalm aan gedaan. Veel gestopt bij restaurantjes ed. om de paarden te laten drinken. Zelf hadden we ook genoeg bidons bij ons. We hebben deze week ong. 175 km gereden, in 6 dagen waarvan één rustdag. Elke dag hebben we zelf ook zeker een kilometer of 10 gelopen.