[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jossie

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:51

johnnie schreef:
Ik kan alleen nogmaals zeggen; dat een paard beter kan manipuleren alsdat wij met ons verstand kunnen bevatten
Ik sta er soms ervan te kijken hoe een paard op voorhand al dingen doorheeft en dan bedoel ik, dit bewust doorheeft.

En dat is weer eens een waarheid als een koe! Volgens mij weet Kate dondersgoed dat als ik duw, dat ik dat niet doe omdat ik haar vijfde been wil zijn . Ze weet heus wel dat ze aan de kant moet, maar blijkbaar "zeg" ik het niet op de goede manier.

Op stem weet ze het én nog belangrijker, ze weet dat ik weet dat zij het weet (moeilijke zin geworden)! Dus ik gebruik voorlopig stem plus duwen en dan hoop ik dat Kate beseft dat ik weet dat zij weet wat ik van haar wil. En zo manipuleren wij elkaar voort, totdat het geheel op z'n Parelli's kan .

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:11

smurf schreef:
het grappige is dat Morrie allang level 4 is, hij maakt zelfs al vliegende galopwissels als ie wegrent in de wei...... maar ik, als mens moet dat taaltje nog even leren..... en het gaat me uitstekend af zonder erbij te praten, als ik even snel wil opstappen en ik geef een brul, dan staat ie ook wel stil, maar ik wil het juist kunnen zonder HO te moeten roepen, dat ie vrijwillig, geheel uit zichzelf stil staat, om maar even een voorbeeld te noemen.

Morrie heeft een echte talenknobbel: de overgang van Oostenrijks naar Nederlands verliep ook naadloos en de overgang van Nederlands naar lichaamstaal eigenlijk ook..... hij blijft alleen 1 ding doen: hij verzint ze waar je bij staat, doet ie het ene niet meer, dan heeft ie alweer iets nieuws verzonnen.....heeft ie altijd gedaan, zal ie ook altijd blijven doen.

Kijk Smurf, dit bedoel ik nu met manipuleren. Het paard weet dat jij geen level 4 bent

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:15

Jossie, ons hele leven is vol van manipulaties. De een kan het beter als de ander

Jossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:47

Praat me er niet van van, ik verpleeg een groot deel van de manipulerende mensheid... alleen doen zij het in een ziekelijke vorm .

Overigens, weten dat je gemanipuleerd wordt is al het halve werk. Dan kun je een gericht tegenoffensief inzetten, in geval van Kate en mij: met behulp van stemgebruik. Wie manipuleert nou wie?

Radja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:43

Hallo.

Ik wil ook graag bij de club. Mag het??

Groetjes Nel.

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:59

Radja schreef:
Hallo.

Groetjes Nel.

Mail Smurf even dat je der bent. En dan zeg je dat ik op haar aan het wachten ben om verder tegaan met Parelli op deze site. Zou je dat willen doen ?

Radja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 19:32

smurf schreef:
ik weet dat alle antwoorden op alle vragen op de site van Linda Parelli staan, ik lees er maar zou eigenlijk de helft van de woorden moeten opzoeken, als ik daar tijd voor zou hebben....

@Tinkerloos om 11 uur ben ik nooit op stal, dan wordt er les gegeven in de bak en daar zijn paarden-aaiers niet welkom bij......
Morrie verwacht me pas tegen een uur of 3.......regelmaat is ook voor hem belangrijk

Radja schreef:
Hallo.

Groetjes Nel.

Mail Smurf even dat je der bent. En dan zeg je dat ik op haar aan het wachten ben om verder tegaan met Parelli op deze site. Zou je dat willen doen ?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 19:54

Radja, je hoeft Smurf niet te mailen hoor Iedereen die een beetje "Natural" is, is hier welkom, dus Welkom Radja!

Radja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 20:09

Bedankt Tanja.

Ik zal me even in het kort voorstellen. Ik ben Nel, 44 jaar, sinds 3 jaar heb ik Radja (15), die sinds mei dit jaar bij me thuis staat, 24 uur op de weide. Afgelopen week is mijn proef-leen-paard Sammy vertrokken. Daarvoor in de plaats is gekomen Menno. De 2 staan nu nog apart. Menno is een echte macho hengst en Radja is 2x zo groot en moet op liefdesgebied niets van hem weten. Ze blijven wel bij elkaar in de buurt dus ik denk dat het wel vriendjes worden.
Ik ben erg geïnteresseerd in endurance.

Weten jullie hoe ik hier gemakkelijk foto's kan plaatsen, ook bij mijn naam?

Groetjes Nel.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:41

ik meld me ook ,ik heb een vraagje ,kweet niet of het hier hoort maar ik zit er nogal mee... ik was laatst aan het kijken in een topic en toen gaf iemand een link naar ebay met allemaal verschillende bare back pads erop ,ook met bont enzo! ,,ik kan alleen de link niet meer vinden en als ik bij ebay barebackpad invoer ,krijg ik niks ,,kan iemand mij helpen?

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:53

crazy_roxy schreef:
ik meld me ook ,ik heb een vraagje ,kweet niet of het hier hoort maar ik zit er nogal mee... ik was laatst aan het kijken in een topic en toen gaf iemand een link naar ebay met allemaal verschillende bare back pads erop ,ook met bont enzo! ,,ik kan alleen de link niet meer vinden en als ik bij ebay barebackpad invoer ,krijg ik niks ,,kan iemand mij helpen?

Ik wil je wel helpen. Welke ebay zit je, nl, de of be Ik denk dat je het best kunt kijken bij ebay.de. kijk in tierwelt dan zoeken sattels, en barefoot ingeven. Als het niet lukt meld je maar.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:03

nee ik kan me alleen nog herrinneren dat het allemaal uit amerika volgens mij kwam.. U.S ,,aahhww ik word gek ,ik wil die site! ze hadden echt hele mooie ertussen zitte!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:07

Jossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:16

Hij is mooi! Wat was het principe van de startrekk ook alweer (boomloos of flexibele boom)?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 22:38

Jossie schreef:
Hij is mooi! Wat was het principe van de startrekk ook alweer (boomloos of flexibele boom)?

Boomloos, maar wel met kussens, die dus flexibel te verplaatsen zijn!

Jossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 23:02

Oja, nou weet ik het weer! Dank je!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 23:47

Ziet er geweldig uit AM!

Jee, ik ben nu ook benieuwd naar de link waar crazy_roxy het over heeft, ik ben gek op alle soorten bbp's, ben er nu ook zelf 1 aan het maken voor mijn witte tank, de normale zijn nl. allemaal te klein voor hem (ik maak hem dus ook met echt lamsvel, ben dus benieuwd naar plaatjes voor nieuwe ideeen )

@crazy_roxy, mocht je die link nog vinden, wil je hem dan ook aan mij doorgeven?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 00:16

Dank je tanja!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:30

Morrie vindt de yoyo-game erg slaapverwekkend

Afbeelding

hier staan foto's van de rest van de games, in volgorde, alleen sideways komt achteraan, want dat kan niet op de plaat: er staat overal schrikdraad......

opalaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 19:24

Smurf: Leuke foto's en zeker niet slaapverwekkend

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 20:03

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 20:23

Goh smurf, het lijkt net of Morrie je met open mond gaat aanvallen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 20:26

ja, eng beest hoor die Morrie, brrrrrrr......

Afbeelding

kijk hem es vals kijken

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:17

Blijft een geweldig beest om te zien, die morrie. Vooral met heel kleine meisjes erop

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:18

dat is ook z'n grote hobby: kleine meisjes vervoeren...... niet verder vertellen hoor, dan pakken ze hem op......en hij past niet in een politiecel.....