Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zwerte schreef:eh je reageert een beetje geprikkeld? Dat "lastig" was echt niet beledigend bedoeld hoor... een paard met copd (met name als hij er wel last van heeft) is gewoon meer opletten en rekening houden met dan bij een gezond paard. Dat bedoelde ik, was zeker niet negatief bedoeld hoor!
Twan heeft dus zwakke pezen. Noem ik ook lastig maar het is mijn maatje en hij word er echt niet minder leuk van! Maar moet er wel rekening mee houden en soms is dat lastig. Dus niet te negatief opvatten aub
Zwerte schreef:begrijpelijk, mensen snappen mij dus ook niet aangezien ik nog steeds twan wil kopen... mogelijk moet Rocky dan weg (een gezonde 2 jarige) maar die 14 jarige oude brompot met aan 3 benen zwakke pezen kan ik niet laten gaan! Dus ik begrijp je maar wat goed hoor, het was dus ook absoluut niet zo bedoeld!
Veel copd paardjes zijn prima onder controle te houden en kunnen nog een heerlijk leven hebben! Mensen oordelen altijd te snel...
Super hoor, hoe snel je die klik kan hebben! Sta er zelf ook nog van versteld...

Zwerte schreef:hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Van zo ernstig naar zo goed?
Timbers schreef:Timber ging vandaag werelds.....ik ben en blijf eigenlijk een dressuurmuts alleen dan op een andere manier zeg maar. En Timber pakt dit zooooooooo fijn op en is na het rijden ook zo happy de peppy, vrolijk en gewoon fijn.....en ze laat me zo goed dingen voelen. Wat een paard wat een paard....op een gegeven moment zat ik gewoon niet meer op d'r rug maar waren we even samen een. Fijn fijn fijn fijn fijn
. Dus ik moet mijn zwager nog maar eens een keer lief aankijken of hij zo'n ding voor me wil bouwen
willeke_nijs schreef:zlef geen ervaring met trec, maar het lijkt me echt de max om eens deel te nemen aan een trec wedstrijd
) en dan krijg je een cursus die er op gericht is je niveau te verbeteren. Ik wil als ik terug ben ik NL een Cambridge Certificate gaan halen, heb ik toch nog iets van een diploma dit jaar. Ik zit er over te denken om Engels te gaan studeren in Nijmegen, en zo kom ik er mooi achter of het iets voor mij is 
mijn vorige tipic leverde niets op maar op mijn nieuwste krijg ik behoorlijk wat reacties ^^
wou ik eindelijk vol inspiratie beginnen aan figure 8's en kunstjes, wou mevrouw niet. Ze wou zelfs niet aan de hand mee balkjes draven of hindernisjes springen. Na een uur had ik helemaal geen inspiratie meer en ben ik maar zonder zadel en met touwhalster rondjes gaan stappen en gaan genieten van de ondergaande zon
morgen is er weer een dag, eens kijken of ze dan wel wat wil en anders knup ik haar zonder genade aan de longe en mag ze wat gaan doen met haar rug. Dan maar geen leuke dingen 

cesara schreef:de paardentandarts is geweest.
hij heeft alleen in Chito`s mond gekeken zonder dingen, dat ging al niet zo goed.
hij wilden bijna omhoog komen. gelukig was de de p.tandarts heel rustig.
ik wist wel dat chito zo kon reageren, vooral als er te veel druk is. dan gaat die er tegen in.
of wil er van weg.
maarja dan heb ik weer wat te doen met grondwerk. mond mak maken![]()
@Lady1969
je hebt een klik met een paard of niet. daar gaat het om
je woont in valk bij mij in de buurt.
Zwerte schreef:inderdaad! Ik ben helemaal gelukkig als mn tank (bijnaam van twan) straks lekker met pensioen kan en de rest van zn leven niet meer zichzelf kapot hoeft te lopen. Dat ik dan alleen af en toe een klein ritje kan maken zal me worst wezen! Hij gelukkig, ik gelukkig!

!