[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:16

ik heb net gewoon hier op Bokt iets gelezen waar ik echt helemaal met stomheid van geslagen ben. Ik zal de link naar het topic hier niet mogen zetten, maar als het deze kant op gaat met paard"minnend"NL, dan zijn we heel erg diep gezonken.........

Ik denk dat het beter is dat ik maar op Naturals blijf lezen, voor ik weer zoiets tegenkom.....

Anoniem

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:20

Ik kom de laatste tijd ook alleen nog maar op VNA, en de Kraamstal (natuurlijk ).

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:25

ik blijf doorgaans ook op Naturals maar ik werd door iemand op dat topic gewezen, omdat het over iemand gaat die iedere keer weer zegt zo natural te zijn......

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:35

Ja dat is een wat controversieel topic
Er stond stroom op Jovarna.

Over een weekje is de eerste lol er een beetje af. Dan laat ze wel andere paarden bij haar kind hoor.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:37

Citaat:
Ja dat is een wat controversieel topic

*huh* hoe weet jij welk topic ik bedoel???

Bij ons staat een Haflinger die kruipt onder 3 draden stroomdraad door, ik heb het haar zien doen vanmiddag, soort omgekeerd limbo danseres..... alleen maar omdat het gras aan de andere kant groener is.....

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:39

Weer een geslaagde endurance dag. Nu zijn we klasse 2 start gerechtigd

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:40

gefeliciteerd Anouar... waar ben je vandaag geweest? Je had in ieder geval mooi weer!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:42

Laag Soeren. Echt een geweldige rit, hele mooie omgeving en alles ging gewoon goed. Anouar liep ook heerlijk, de hele weg vrolijk de oortjes naar voren, beetje rondkijken en een flink tempo erin.
We hebben geloof ik 12 km per uur gereden, dus het gaat de goede kant op.

Ga zo eerst even douchen en dan foto's kijken en uploaden als het wat is en een verslagje maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:05

Ik heb het topic net gelezen. Tja....., het schept wel een beeld ja, laat ik het daar maar bij houden.

Ja Anya, ik verwacht toch ook wel dat Jovarna steeds wat meer vertrouwen krijgt en steeds wat beter los kan laten. Het is ook haar eerste kind; als je ziet hoe BLIJ en TROTS ze is!!, dan begrijp ik haar gedrag heel goed! En ach, het achter haar kind aanrennen wordt ze ook vanzelf wel beu.

Zo, die haflinger is lenig zeg! Kun je de volgende keer je camera paraat houden, dat wil ik wel 'es zien.

Gefeliciteerd Anouar!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:14

ik heb nooit een camera bij me, tenzij ik een fotograaf bij me heb..... ik zat (nou ja, lag) in de wei bij Morrie en zag ht zo 100 meter verderop gebeuren...... er was verder niemand aanwezig: boer/in waren weg, niemand op stal, maar de eigenaar van het beestje kwam al snel gelukkig......

Ik heb vanmiddag zowaar gereden, ik moest m'n lievelingskoe zoeken, ze is verkocht en de nieuwe eigenaar zei dat ze weer in de polder stond, dus ik zie ergens ver weg een witte koe en roep :"Ijsbeer" en er loeit iets terug Dat was ze dus......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:17

Haha, grappig Morrie!!

Doet me meteen denken (ja gaaaaaa ik weer! ) aan Banouck. Ze was nog maar nauwelijks een uurtje oud toen ik haar naam zei, waarna ze onmiddellijk begon te hinniken en haar hoofdje naar me ophief.
Aaaaach......
Ja sorry hoor, ik ben ook zooooooo verliefd! Dat zijn toch geweldige momenten!!

Rijden.... daar heb ik ook zin in! Is al zo'n tijd geleden! En zal nog wel een tijdje duren...

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:27

*haha* je mag verliefd zijn op je eerste veulentje hoor, gaat vanzelf over bij het tigste veulen

Toen het eerste Noriker veulentje in NL geboren werd, stonden we ook allemaal er omheen, nu kijken we alleen nog maar of het compleet en gezond is , of de moeder oké is en of het een mannetje of een vrouwtje is, ivm een naam en opgave bij het stamboek

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:37

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:45

Ik ga even m'n dekje schoonspuiten, kan ie mooi nog even drogen in de zon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:52

Neej, dat gaat niet over, want dit blijft mijn enige veulen!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:21

Mooie foto's allemaal hoor.

Goed zeg Anouar dat je nu klasse 2 startgerechtigd bent, super!!

ik ben wel benieuwd over wek topic jullie het hebben ik kan niks vinden hoor? In welk onderdeel staat het?

prompter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:39

Jovarna, je hebt een prachtig veulen en uit ervaring kan ik zeggen dat die verliefdheid niet overgaat . Ik heb genoten van elke dag van Rain's leven, hij was mijn prachtige veulen en hij werd mijn prachtige hengst . Krijg je er elk jaar eentje dan zal het wel een ander verhaal zijn, maar op deze manier blijft het hemels .

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:43

Als je een mailtje stuurt naar een winkel, wat zet je daar dan boven

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:46

Jovarna die verliefdheid blijft idd. Wiz is het enige veulen dat ik mocht houden van Lan. Dus daar heb ik me niet voor afgesloten omdat hij wegmoest. Het is al drie jaar mijn bikkel

Ik zie zoveel van Lan in hem terug, maar ook zoveel van wat ik er zelf in heb gestopt omdat ik hem zelf kon opvoeden vanaf dag 1.

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:24

Ik heb vandaag meegedaan aan de zit en houding competie van het fnrs. Ik mag door naar de regiofinales (als 1 van de 3 uit 12 personen)!!! I

k ben best wel trots op mezelf, want ik vond het eigenlijk helemaal niet zo goed gaan... maar goed dat daar het precies op het bordje aanspringen niet wordt meegerekend... mijn zit was dus goed genoeg om door te mogen! Ik heb met Wit gereden, en dat was niet zo gemakkelijk. Er was eerst vertelt dat ik om 13.15 moest rijden, en er om 12.00 uur moest zijn. Kom ik daar om 12.00 uur dus aan, blijkt dat ik om 12.30 al moet rijden! dat was dus echt haasten om te zadelen, om nog een beetje te kunnen inrijden..

Voor de regiofinales rij ik op een ander paard, zodat je niet een leuke combi kunt zijn met het paard, en je het resultaat echt uit jezelf moet halen. Tot die tijd in ieder geval wel meer oefenen door 2 keer in de week te lessen. Ik heb er zin in!

Ruga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:17

Dag allemaal. Ik lees ook even mee.
Wat een prachtig veulentje Jovarna! Dikke proficiat.
Voor Anouar hetzelfde.. toffe foto's van de wedstrijd.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:50

Ik hoorde dat ik 4e of 5e ben geworden. Hoop dat snel de uitslag online komt

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 07:13

Anouar15 schreef:
Ik hoorde dat ik 4e of 5e ben geworden. Hoop dat snel de uitslag online komt

Cool Ik hoop ooit te kunnen doen wat jij doet

Gisteren zijn we er achter gekomen dat Shy nogsteeds onregelmatig loopt
Zo heeft ze eigenlijk altijd gelopen maar het lijkt me toch niet zo goed, hoewel de DA zei dat hij niets kon vinden

Toch maar eens geld sparen voor zo'n andere soort arts/kraker/enz je weet wel.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 07:41

De uitslag is online, ik ben 9e geworden.
Ben ik best trots op, er waren iets van 80 deelnemers

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 07:45

Gefeliciteerd!