Ik zal google er eens op loslaten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:We missen onze ervaringsdeskundige op het gebied van hoefzweren. Heb er zelf -gelukkig- nooit mee te maken gehad.
nienke07 schreef:Er bestaan zelf steriele ontstekingen...komt geen bacterie aan te pas
jackie schreef:Vooral in de portemonnee ... hoewel je soms ook met erg leuke foto's terug komt. Muildieren, ondefineerbare vachtpatronen ... je ziet nog eens wat!het heeft met werk te maken. kan leuk zijn......
opala schreef:Wat een ontzettend lief gebaar van die vriend van je, love is in the air
Antheman schreef:Zo,,
Ik ben een gelukkig mens!
Ik heb gisteren een HOEFKNIPTANG gekregen!!!! Jippie!
En een vijl, die bijna de helft was tov de normale vijl. Heeft vriendlief speciaal uitgezocht om op trektocht mee te nemen.
Hij is van de week "effe" naar Groningen gereden voor mij om spulletjes te kopen. Lief he!
En ik dacht dat hij ging werken in Groningen![]()
Eerst mijn slagveld beneden opruimen en dan eens kijken of ik de mustangroll er goed ingeknipt (of uitgeknipt) in krijg.
opala schreef:Gefeliciteerd dan nog. En kon je een beetje op 1 lijn blijven met de tang, bij mij is het nl. na gebruik een ravage.
wendytjeG schreef:Ach, het is net als cadeau's bedacht door je schoonmoeder: heel leuk geprobeerd, maar net niet...
Mijn stalgenoot vindt trouwens dat ik haar paard maar moet bekappen... kan ik mooi oefenen voor mijn eigen vond ze
Ach, ik kan in ieder geval de ergste brokkels bij dat paard wat bijvijlen... als ze wat anders wil moet ze toch de smid maar laten komen.