veel bekappers snijden de bobbel weg en verhinderen dus dat het paard een adequate zooldikte kan laten groeien.
even vrij vertaald

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackie schreef:even vrij vertaald
Antheman schreef:Mac, waar staat je onderschrift voor?
Mac schreef:Antheman schreef:Mac, waar staat je onderschrift voor?
Lee ... dagen drachtig
opala schreef:Wat denken de dames ervan om een nieuw topic te openen onder Naturals, wellicht is dan de drempel kleiner en de bereikbaarheid groter??
angela88 schreef:Witte loopt weer niet goed. Ik ga zo met hem naar de dierenarts om foto's te laten maken, zodat hoefkatrolontsteking kan worden uitgesloten....
Ik hoop zo dat er niets aan de hand is... maar zit nu wel behoorlijk in de stress. Zowel met als zonder schoenen loopt ie niet goed. In stap valt het nog mee, maar in draf is het weer kreupelen, weer op het linkervoorbeen.
opala schreef:Zullen we Jackie dan maar de eer geven, mits zij toestemt
jackie schreef:wat krijg ik hier op mijn bordje geschept???![]()
![]()
![]()
jackie schreef:ik geloof niet in HKO.
jackie schreef:diagnose van HKO is nogal vaag.
Isapaardje schreef:Misschien wat dommige vraag hoor, maar waardoor ontstaat een hoefzweer?
Ik heb nl. al heel vaak de vraag gehad of mijn pony na haar bevangenheid niet erg last heeft gehouden van hoefzweren ... eh nee volgens mij niet. Heb het althans nog nooit gezien.
Zie je die dingen er altijd uitkomen?
Isapaardje schreef:Misschien wat dommige vraag hoor, maar waardoor ontstaat een hoefzweer?
Ik heb nl. al heel vaak de vraag gehad of mijn pony na haar bevangenheid niet erg last heeft gehouden van hoefzweren ... eh nee volgens mij niet. Heb het althans nog nooit gezien.
Zie je die dingen er altijd uitkomen?