Met schurende Smitjes heb ik geen ervaring. Ik heb het een tijdje geleden voor het eerst en voor het laatst gehad met mijn OM's. Ik heb van die sokjes gekocht, maar die zijn te groot. Ik weet niet of zoiets ook bestaat voor de Smitjes?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Een tand uit je mond geslagen??? Oei oei, dat is niet best zeg! Stond je op het verkeerde moment op de verkeerde plek of hoe is dat zo gekomen?
angela88 schreef:Een tand uit je mond.....tjeetje zeg... wat is de link naar dat forum? ben wel benieuwd hoe dat gekomen is..
Hoe is het er nu mee? heb je er last van?
Mac schreef:Wat is het stil hier!!
Niet dat ik zelf veel te melden heb qua hoeven ... het gaat eigenlijk wel lekker op het moment.
Vanochtend de paardjes voor de laatste keer dit seizoen omgeweid en Gracie's voetjes gedaan. Zij scheurde er meteen weer mee richting mama (die haar nog niet eens had gemist) dus ik denk dat ze er wel lekker op loopt ....
angela88 schreef:Een tand uit je mond.....tjeetje zeg... wat is de link naar dat forum? ben wel benieuwd hoe dat gekomen is..
Hoe is het er nu mee? heb je er last van?
@ mac: waar zijn die sokjes te koop?
wendytjeG schreef:Het slechte nieuws is dat ik dus een probleem heb met walter en dat die tand een duur geintje gaat worden. Al met al 2000 euro oid waar de verzekering er maar 270 van dekt
Mac schreef:Wat zijn dat voor sokjes, Anth?
Vet wrap werkt idd ook uitstekend. Is alleen wat meer werk iedere keer en je moet goed zorgen dat het nergens dubbel zit.
Mac schreef:Aha! Zijn die ook los te koop?
angela88 schreef:Vet wrap : wat is het en waar is het te koop???
ga ook zelf even googlen, maar tips zijn welkom!