We maken er ook gewoon wat gezelligs van, benadrukken dat we elkaar nog hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Wettelijke taakstelling KCE
KCE dient aan de hand van landelijke kwaliteitsstandaarden de kwaliteit van de examens van alle beroepsopleidingen van (bekostigde en niet-bekostigde alsmede examen) instellingen met een CREBO-licentie te beoordelen. Daartoe heeft KCE kwaliteitsstandaarden ontwikkeld in samenwerking met relevante betrokken partijen, zoals SEP-leden, onderwijsinstellingen, het beroepenveld en KBB’s . Met behulp van de ontwikkelde standaarden voert KCE een kwaliteitsonderzoek bij de onderwijsinstelling uit.
De minister van Onderwijs beslist uiteindelijk of een instelling met een afkeurende verklaring al dan niet het recht op examinering van de betreffende kwalificatie(s) verliest.
Anouar15 schreef:Ik had Anouar vanmiddag op de wasplaats met het touwtje ervoor, dus niet vast, maar gewoon het touwtje dicht zodat hij er niet uit kan lopen.
Ben ik aan het afspoelen, opeens grote paniek, slang schiet in m'n gezicht, ik drijfnat.
Wat was er nou. Anouar had het touwtje in z'n mond gedaan, touw bleef achter z'n tanden vast zitten en hij begon uit paniek te trekken.
Op wat bloedend tandvlees en een iets loszittende tand na was er niks aan de hand (en ik drijfnat) Maar voor het zelfde geld waren al z'n ondertanden uit z'n mond
Anya schreef:*valt binnen*
geen veulen dus..
*moet weer verder met werk*
Wendy schreef:Komt goed hoor, tegen die tijd mag je een bestelling opgeven