Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cookies schreef:Ja dat van die Pergolide heb ik gisteren op het internet gelezen. De DA riep alleen maar dat er aan cushing toch nix te doen was. Dat riep hij een paar jaar geleden ook en toen vond hij het ook niet nodig om hem te testen.
opala schreef:Zucht elders is het gras echt wel groener
)... maar die hei.. die is elders definitely paarser!!! 
) 
). Er valt nog zoveel te doen!
) dan zou ik zeggen: pm jackie eens of bel het baasje van Lucky. Zij kunnen je alle details aan de hand doen.
met zo'n oordeel
En hij hoeft ook niet meer terug te komen. Ik heb zelf de diagnose cushing aan moeten dragen. (hij was stomverbaasd dat ik ervan wist)Ik heb het een paar jaar geleden al tegen hem gezegt maar toen gaf hij verder ook geen sjoege, en er was toch nix aan te doen. 
opala schreef:Zucht elders is het gras echt wel groener
.
Sugarmiss schreef:Hooi is ook gras HC.
Als ik met hooi aankom, dan komen mijn meiden vanzelf al uit de wei. Dus gras is ook niet alles blijkbaar

dat dit groene gras vaak lang niet goed is, is óók het punt niet
Een van de DA's van de kliniek staat bij haar op stal en ik werd spontaan even doorverbonden. Deze vrouw had het verhaal al gehoord en was het niet echt eens met hoe de andere DA het een en ander aangepakt had.(zachtjes uitgedrukt) Er waren nog legio middelen om Ponto weer op de been te helpen. Toen ik vertelde hoe Ponto erbij stond en hoe hij liep, riep ze: oh dus het is niet eens zo erg??? We hebben het uitgebreidt besproken en we gaan er voor! Ze heeft nog zo'n patient onder behandeling en die loopt al jaren prima met een homeopatisch medicijn. 
. komt vast weer goed met Ponto.

Cookies schreef:Jazeker, hou je tandvijlen maar scherp want de komende jaren zul je nog wel last van hem hebben