Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gouda schreef:Ik heb het eerst wel uitgezocht natuurlijk.Mooi aquarium. Mooie kleuren en verlichting. Ziet er exotisch uit. Heb je nu ook moeten uitzoeken of alle vissen/dieren bij elkaar passen of is het gewoon een kwestie van in de bak gooien en kijken of het past?
Kinke schreef:je had toch al een vogeltje op 't oog??? Nu moet ze nog naar binnen vliegen
evita_ schreef:Nee,het zijn echt waterdieren,maar ze houden die rare vorm tot ze schildklier te eten krijgen,dan metamorfen ze,en worden het landdieren.Wat een maffe beesten TL, had ik nog nooit gezien! Lijken wel een soort van tekenfilm beestjes
Maar wat doe je er verder mee, of kun je er alleen naar kijken, komen ze ook op het droge?
Tinkerloos schreef:Het worden alleen landdieren als ze schildklier te eten krijgen.
Maar dat geef ik ze niet,dus het blijven eeuwig zwembeesten.
Maanvissen zijn ook geweldig!!
Ik heb een paartje,dat ook steeds eieren legt,en ze worden ook bevrucht,alleen eet mijn aal ze steeds op voordat ze uitkomen..
Tinkerloos schreef:Ze kunnen al een kunstje:
als je ze 2 weken niet voert,en je stopt je vinger in de bak,dan hangen ze eraan!
Morrie schreef:geweldig, hoe lang ga je opvakantie TL??????
doen ze dat ook bij andere lichaamsdelen die je dan in het water stopt? (krijgt grandioos idee, gaat tel.nr ex zoeken)