het plenst hier al uren, de plaat zal weer 1 groot modderbad zijn morgen en ik heb al een week niet geschept, had ik dat nou maar gedaan vanmiddag, toenwas het nog lekker droog, morgen zeul ik weer met kruiwagens vol natte mest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:hier nog nietbij iedere bui die er valt is 24/7 op de wei weer verder weg voor Morrie
smurf schreef:hier nog nietbij iedere bui die er valt is 24/7 op de wei weer verder weg voor Morrie
Antheman schreef:
Citaat:Afgelopen boerendag had Morrie toch ook geen schoenen of iets aan?
En hij ging nog als de brandweer hoor op de terugweg
smurf schreef:Hoe kan een pony nu bevangen raken, vraag ik me iedere keer weer af als ik het lees, ze staan nog niet in het gras neem ik aan en zo wel, dan is er nog geen gras?????
smurf schreef:huis schoonmaken
smurf schreef:eieren eet ik niet, geen echte en geen chocolade, dat mag ik niet met mijn uitslag....
Isapaardje schreef:Verder was "mijn" Frans erg verdrietig. Het gaat helemaal niet goed met zijn pony Wendy.
Ze is echt zwaar bevangen, kan alleen nog maar wiebelen op de benen om ze te ontzien. Er wordt zoveel mogelijk mee gelopen; uit zichzelf beweegt ze niet meer; ze staat 4x per dag in een speciale modderbak, wordt afgespoten, krijgt 4x per dag antibiotica, heeft nog altijd tegen de 40 koorts. heeft nu naast haar bevangenheid en longontsteking ook nog een keelontsteking gekregen.
Het gaat helaas dus helemaal niet goed ... hij is echt ten einde raad en zat er helemaal doorheen vanavond![]()
Het is een leuke pony, ze staat op www.princen-it.nl/huifbed/pony.html
Ik hoop dat ze daar nog lang tussen mag staan, maar als ik dat zielige koppie vanavond zag ....
Groeten
Ingrid
smurf schreef:moet je dat boek van van Nassau kopen Ara Hoefproblemen geloof ik, daar staan foto's in, dan lust je echt geen broodje meer..... het boek ligt altijd in de bus van de smid, dan ga ik altijd ff bladeren en mensen laten griezelen.....
Kinke schreef:Van Nassau vertelde vorig jaar op Horse Event dat een bevangen paard juist niet in de modder moet staan, omdat op die manier bacterieen in de witte lijn kunnen komen. En dat dit bijna door iedereen geadviseerd wordt en juist helemaal fout is.....