Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Maartje1990 schreef:Blootsvoets kan je het beste bij daar waar de troep zit wwn hoefijzer zal een infectie niet oplossen. Vanwaar moet hii nu op stal?
en zijn hoef is best zacht vanwege al die natte verbanden en 24/7 in de wei helpt ook niet om harde hoeven te krijgen... ik denk dat ik het met hoefschoenen, iodine en regelmatig vijlen wel red maar het idéé dat dit nog een keer gebeurd! En ik ben redelijk obsessief aan het raken, kan bijna aan niets anders denken dan zijn hoeven.
dittaswart schreef:Je zit natuurlijk ook in een ontzettend lastig gebied daar, eigenlijk is het te nat voor 24/7 buiten ben ik bang. Wordt het in de zomer droger? Of woon je nu in het enige gebied ter wereld waar het nog meer regent dan in Nederland![]()
Tis wel sneu hoe hij loopt ja, ik denk dat stalrust nog niet zo verkeerd is nu, echt lopen doet hem toch pijn dus zoveel zal hij niet aan de wandel willen. Hoop dat je binnenkort beter nieuws hebt!
vorige zomer is het één dag 21 graden geweest! Net zoals vrieskou want dat komt meestal alleen 's nachts voor en dan is het -2. Hele eiland van slag, haha! Na twee dagen is dat dan ook weer voorbij. Klimaat is dus redelijk constant. En vochtig...

Maartje1990 schreef:EN de weide even dichtdoen? Dat ze wat dichterbij is/blijft? e heeft daar wel een verharde uitloop begrijp ik?
ben er alleen nog niet uit of ik dit dan dag&nacht zo laat of alleen gedurende de dag en 's nachts weer op stal... want als ik hem op het harde laat kan de pony dus alleen in de wei, en geen schuiling of droge ligplek zoeken als ze dat zou willen...