Ik ben alvast benieuwd naar het filmpje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja89 schreef:
[***], blij dat ik niet de enige benKan ik jouw verhaal misschien ergens lezen? En wat fijn, je kleine maar zo waardevolle ervaring! Hopelijk zijn de bloeduitslagen ook OK.
miezelke schreef:Ze heeft ook onlangs alles verkocht: paarden, huis, vrachtwagen,... en in de plaats een mobilhome gekocht met de bedoeling te gaan rondtrekken. Soort levensommezwaai, weg van het materiële,... Maar volgens mij gaat ze wel - al trekkend - blijven lesgeven.
[***] schreef:Bloeduitslagen zijn ok, maar pony nietHad gisterenavond ineens weer koorts, 40.5 ... Dit terwijl hij al op antibiotica stond en in het bloed is niks te zien.. Nu andere antibiotica en weer afwachten wat het gaat doen...
xxdomiixx schreef:https://shop.parelli.com/catalog/product/16328-ss6520 Dit is het freestyle pakket. Er zijn 4 savvy pakketten. Je kunt de levels ook los kopen ipv het hele savvy pakket.
Haha is goed. Vandaag is mijn vriend mee geweest dus die heeft weer filmpje gemaakt (dit keer geen shetlander die mijn camera om kan gooien).
xxdomiixx schreef:Uiteindelijk had hij zo veel zelfvertrouwen dat ik lekker in zone 5 kon lopen.