Ik ben alvast benieuwd naar het filmpje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja89 schreef:
[***], blij dat ik niet de enige benKan ik jouw verhaal misschien ergens lezen? En wat fijn, je kleine maar zo waardevolle ervaring! Hopelijk zijn de bloeduitslagen ook OK.
Maar zal zien om eens een samenvatting te maken één van de komende dagen 
Had gisterenavond ineens weer koorts, 40.5 ... Dit terwijl hij al op antibiotica stond en in het bloed is niks te zien.. Nu andere antibiotica en weer afwachten wat het gaat doen...
het was geen sessie waarvan je zegt: zo dat ging goed. Maar ik was wel tevreden omdat ik niet gefrustreerd raakte dat het niet lukt, maar het meer zag als: "interessant deze reactie". Alleen de shetlander frustreerde mij (duidelijk te zien in het filmpje). Zodra hij geupload is ontvang je pb

miezelke schreef:Ze heeft ook onlangs alles verkocht: paarden, huis, vrachtwagen,... en in de plaats een mobilhome gekocht met de bedoeling te gaan rondtrekken. Soort levensommezwaai, weg van het materiële,... Maar volgens mij gaat ze wel - al trekkend - blijven lesgeven.

aangezien rijden best pittig is voor mij is het wel handig dat een beetje zelf in te delen als ik wat meer energie heb, en als ik dan net geen les heb (beetje jammer natuurlijk). Wat denken jullie? Goede investering? We zijn met freestyle echt niet ver. Weave, figure 8, stap draf galop, en we rijden nog met teugel (niet echt vaak nodig meer maar om toch nog wel te vaak vind ik).

Maar als ik mezelf dan weer bij elkaar pak en met een duidelijk plan aan de slag ga en reacties "eis" (maar vraag wel kleine, korte dingen want hij blijft een LBI) dan gaat er ineens een heel andere wereld open en kan hij ineens wel vanalles en loopt hij zelfs fantastisch. Heb dan altijd schrik dat hij daarna niet meer met mij mee wil omdat ik te "veeleisend" ben, maar eigenlijk valt dat best nog wel mee doorgaans 
[***] schreef:Bloeduitslagen zijn ok, maar pony nietHad gisterenavond ineens weer koorts, 40.5 ... Dit terwijl hij al op antibiotica stond en in het bloed is niks te zien.. Nu andere antibiotica en weer afwachten wat het gaat doen...
hele fijne lessen, heel blij mee.
Nu wordt hij pas zondag weer ingespoten dus we zijn benieuwd hoe hij er tegen dan bij gaat staan. Kreeg tot nu toe nog altijd koortsremmer (wel afbouwend) dus het blijft afwachten...
flink wat geleerd, en nu ook aan de slag met paardje zijn lijf lekker laten gebruiken - wat deed hij dat goed, en lekker briezen dat het goed voelde
nu nog allemaal onthouden
xxdomiixx schreef:https://shop.parelli.com/catalog/product/16328-ss6520 Dit is het freestyle pakket. Er zijn 4 savvy pakketten. Je kunt de levels ook los kopen ipv het hele savvy pakket.
Haha is goed. Vandaag is mijn vriend mee geweest dus die heeft weer filmpje gemaakt (dit keer geen shetlander die mijn camera om kan gooien).
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe opname!xxdomiixx schreef:Uiteindelijk had hij zo veel zelfvertrouwen dat ik lekker in zone 5 kon lopen.
En fijn dat je les hebt gehad! Wie heb je laten komen?
Gelukkig heb ik nog een week, dus op naar de herkansing...