Citaat:Hij heeft zoveel mogelijk van de teenzool weggehaald en iets van de straal zelf.
en daarvoor liep ze waarschijnlijk kort. lees hier maar op pete ramey's site zijn laatste artikel over de zool.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hij heeft zoveel mogelijk van de teenzool weggehaald en iets van de straal zelf.
Citaat:Whether it is a shöer thinning the sole at the toe or a barefoot trimmer thinning the sole at the back of the foot, the result is sole sensitivity and bruising of the sole's live corium. This bruising often causes sub-solar abscesses to occur. Hoof managers must realize this because sole sensitivity and sub-solar abscesses in horses with adequate sole thickness and callus are about as common as white horses that won’t roll in the mud. Using the collateral grooves as the guide will keep you out of this trouble.
jackie schreef:de o met puntjes in "shöer" moest ik gebruiken omdat de autocorrectie van bokt anders doeltreffenderwijs "prutsmuts" van maakt.![]()
![]()
jackie schreef:nog lekker aan de carbs geweest?? ik heb weer een interessante site gevonden. www.watercure.com. gelijk 3 boeken besteld. megainteressant.
jackie schreef:....ik ben het al aan het uitproberen.
jackie schreef:ja, ik blijf pissen
jackie schreef:onze vriend Pete komt volgend jaar 2 keer naar Engeland en een keer naar Denemarken volgens zijn clinic schedule.
jackie schreef:net bij amazon het nieuwe boek van Mark Rashid voorbesteld. is daar goedkoper als op zijn eigen site.
Citaat:Ik zag net ook de news letter in mijn inbox. Daar krijg je 'm voor 17,50 en dan gesigneerd. Dat hoeft voor mij niet per se. Wat heb jij er voor betaald?
Citaat:Heb zelf overigens ook een tijdje bewust heel veel gedronken. Daar kreeg ik dus rugpijn van. Mijn nieren vinden het helemaal niet fijn.
Citaat:Zelfde clinicopzet, zeker?
jackie schreef:hij heeft weer een nieuw artikel op zijn site over de zool.
opala schreef:Mac: Hoe is het met de voetjes van Lee?
Mac schreef:Heel erg goed! Zien er goed uit en voelen goed aan. Ik heb haar voor het eerst sinds een week vanochtend weer onder het zadel gehad en dat ging echt s u p e r. Ze begint nu voor het eerst sinds ik haar heb te DRAVEN (het is altijd een krabbelaar geweest). Het wordt nog eens wat op haar 19e
.
opala schreef:Houden zo
Mac schreef:opala schreef:Mac: Hoe is het met de voetjes van Lee?
Heel erg goed! Zien er goed uit en voelen goed aan. Ik heb haar voor het eerst sinds een week vanochtend weer onder het zadel gehad en dat ging echt s u p e r. Ze begint nu voor het eerst sinds ik haar heb te DRAVEN (het is altijd een krabbelaar geweest). Het wordt nog eens wat op haar 19e
.
Over de schimmel kan ik nog weinig zeggen. Dat heeft tijd nodig om uit te groeien.