Antheman schreef:Ik ga een ander zadel kopen , een Startrekk, ook boomloos.
Hebn nu een test zadel en dat beviel goed.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Ik ga een ander zadel kopen , een Startrekk, ook boomloos.
Hebn nu een test zadel en dat beviel goed.
opala schreef:Antheman schreef:Ik ga een ander zadel kopen , een Startrekk, ook boomloos.
Heb nu een test zadel en dat beviel goed.
en had je ook nog een Torsion geprobeerd????
TheSam schreef:Niet elk hoefbevangen paard toont die specifieke stand om de voeten te ontlasten, zéker niet als ze aan alle voeten licht bevangen zijn.Bevangen is ze absoluut niet, ze is eerder kreupel/onregelmatig..
TheSam schreef:Haar hoeven groeien vrij snel, dus ik denk dat het wel te doen is. De bekapper blijft wel van de zool af dus ik hoop dat het gaat, ik laat hem dat vanmiddag zelf even beoordelen (met mij erbij dan he?)
Bevangen is ze absoluut niet, ze is eerder kreupel/onregelmatig..
Ik zal haar nadat hij geweest is even met rust laten (paar dagen?) en dan laat ik mijn osteopaat komen, even losmasseren
jackie schreef:[@Antheman: het star-trekk zadel heb ik ook allang in mijn achterhoofd. mooi ding.
[/quote]
Antheman schreef:jackie schreef:[@Antheman: het star-trekk zadel heb ik ook allang in mijn achterhoofd. mooi ding.
[/quote]
Kom maar een keer kijken als ie er is!
Of heb je hem al bij Don gezien?
jackie schreef:heel goed, want ik ben nogal doof
opala schreef:Ik zou daar graag de technische onderbouwing eens van weten, want het lijkt mij niet logisch nlIk heb gelezen dat een dubbele zool het hoefmechanisme drastisch verminderd, evenals een te dikke zool. .
opala schreef:Ik heb gelezen dat een dubbele zool het hoefmechanisme drastisch verminderd, evenals een te dikke zool. Ik heb het nooit aangedurfd om zool te verwijderen, sinds kort vijl ik alleen een heel smal randje grenzend aan de straal. Bij mijn paard is de zool kei- en keihard, niet weg te krabben, en door voortdurend de steunsels vlak te vijlen, lijkt het vanzelf goed te komen. Kijk maar eens naar de foto's in mijn profiel. Merkwaardig genoeg is de zool linksachter waar ik van gedacht heb dat die het slechtst er aan toe is, hol getrokken.