[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:47

Op de uni niet, maar ik snap juist veel leeftijdsgenoten die voor mijn gevoel 'vastgeroest'zijn weer niet. Trouwen, huis kopen, kinderen krijgen... laat mij maar genieten. Af en toe uitgaan, reizen etc etc. Er is nog zoveel te ontdekken...

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:54

Genieten is voor iedereen anders Knipoog . De een tijdens een wereldreis, de ander met een boek op de bank.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:14

Wendy schreef:
Op de uni niet, maar ik snap juist veel leeftijdsgenoten die voor mijn gevoel 'vastgeroest'zijn weer niet. Trouwen, huis kopen, kinderen krijgen... laat mij maar genieten. Af en toe uitgaan, reizen etc etc. Er is nog zoveel te ontdekken...

Zolang je nog niet met kinderen rekening moet houden, is er voor mijn gevoel geen verschil in wat je kunt doen, getrouwd of niet, een eigen huis of niet. Al hou je natuurlijk wel rekening met je partner. Gelukkig is dat in mijn relatie geen probleem, we houden van dezelfde reizen, als mijn man wilt gaan stappen, dan is dat geen probleem, en als ik dat wil ook niet. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:22

het woord 'relatie' krijg ik het al benauwd van, ik geloof dat ik er nog niet klaar voor ben Haha!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:03

Ik heb een relatie met mijn paard Haha! enhe , mijn man , ik geloof dat hij alwel in de gaten heeft hoe de zaken ervoor staan hihihi

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:06

He Ara, dat onderschrift van jou he , heeft dat wel zin op dit gedeelte van bokt? of hoop je op een stel perverse sm,ers?? Whoosh!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:13

_angela_ schreef:
Wendy schreef:

Zolang je nog niet met kinderen rekening moet houden, is er voor mijn gevoel geen verschil in wat je kunt doen, getrouwd of niet, een eigen huis of niet. Al hou je natuurlijk wel rekening met je partner. Gelukkig is dat in mijn relatie geen probleem, we houden van dezelfde reizen, als mijn man wilt gaan stappen, dan is dat geen probleem, en als ik dat wil ook niet. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Dat is inderdaad het verschil. Veel mensen gaan zich helemaal richten op huisje boompje beestje. Beestje wel natuurlijk, maar verder niet nog.
Op mijn leeftijd lopen er ook alweer een aantal van die relaties ten einde, meestal omdat mensen zichzelf verloren zijn in de relatie en uiteindelijk geen van beide gelukkig blijken te zijn.

Ik sprak afgelopen weekend mijn ex, de belangrijkste van voor benno. Zijn relatie was ook tijdelijk uit elkaar. Net als mijn andere ex, zijn vriendin was ook opeens weg. Mijn schoonzus, ook zij en haar vriend maakten elkaar niet gelukkig omdat ze zich tegen lieten houden over wat de ander misschien wel of niet wilde.
Heel moeilijk uit te drukken, maar je gaat dan natuurlijk ook nadenken over je eigen verhouding met je vriend (of man Haha!). Wij vinden het dus leuk om samen dingen te ondernemen, maar ook beide apart. En soms vind ik het heerlijk om thuis te zitten, maar dat betekent niet dat Benno dat ook moet. Zo hopen wij samen gelukkig te blijven Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:13

Ik spreek maar even voor mezelf Tong uitsteken : nee, heeft geen enkele zin.
Zie mijn onderste onderschrift. Niemand wil die rotzooi hebben. Òf ik kom op de verkeerde fora, kan ook natuurlijk. Haha!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:18

Misschien meer zwepen en sporen termen gebruiken?? Haha!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:28

Het is geven en nemen in een relatie, dat is oud nieuws. Dat is en blijft zo met of zonder huisje, boompje en/of beestje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:06

Ik ben zojuist mee gaan wandelen ipv lunchen.
Het is zalig weer buiten! Cool

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:09

Jovarna schreef:
Ik ben zojuist mee gaan wandelen ipv lunchen.
Het is zalig weer buiten! Cool

dat was ook mijn plan... maar ik moest hals over kop iets ophalen bij de gemeente voor mijn hypotheekverstrekker Boos!

gelukkig is het hier al weer bewolkt Boos!

vanmiddag naar het strand Ja met een collega en dan ff wat eten en dan Bessie rijden Go jij! Go jij!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:20

opala schreef:
Het is geven en nemen in een relatie, dat is oud nieuws. Dat is en blijft zo met of zonder huisje, boompje en/of beestje.

Tsja, het punt is dat het soms zo overkomt dat mensen zich zo verliezen in het huis, het trouwen of de kinderen dat ze zichzelf lijken te vergeten...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:26

ohw gister met een EO programma over relaties een stelletje waarvan ik dacht 'ga alsjeblieft uit elkaar, doe jezelf een lol'

die vrouw ging steeds uit haar stekker en gaf haaf man de schuld van ALLES Cool

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:26

Haha, en die kerel vond het blijkbaar heel fijn zo?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:42

Aaaaaaaahhh...zucht van verlichting...ik kan weer op Bokt. Haha!

@ Jovarna: Jinty is ook goed opgevoed,blijft ook staan bij mij aan een touwtje.
Maar als ik Femke ga WASSEN,dus niet afspuiten,dan kan ik Jinty echt niet aan een touwtje in mijn hand erbij hebben hoor.
Die moet dan vast gezet worden.(ze gaan over 3 weken naar de keuring,en dan moeten ze beide maagdelijk wit zijn..) Haha!
En omdat ik dat nog nooit gedaan heb,(was geen reden toe) doe ik dat het liefst met zo'n rubber meerek ding,dat mocht ze hangen gaan,dan beschadigd er tenmimnste niks in haar nekwervels ofzo..

@ Wendy,hoe was je taart?

Zo,nu eerst wat eten,en dan alles lezen.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:42

Wendy schreef:
Tsja, het punt is dat het soms zo overkomt dat mensen zich zo verliezen in het huis, het trouwen of de kinderen dat ze zichzelf lijken te vergeten...

Ik vind dat meer een beeld van vroeger dat mensen zichzelf helemaal wegcijferden voor iets, ondertussen zijn we die tijd wel voorbij. Wanneer iets je niet zint, trek je je scheur open Haha! .

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:45

haha Lachen ik ben nu 22 en woon al weer een dik jaar samen met mijn ventje Lachen en het bevalt nog steeds super!
Heel belangrijk is dat we allebei onze eigen hobbies hebben en houden Lachen ik de ponies en hij zijn blaaskapel (*sluipreclame* www.deblaasbalgen.nl) maar hij helpt mij ook goed met de paarden... vooral toen ik ziek was heeft hij veel gedaan!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:46

Ik ben 13 jaar getrouwd,en ik heb nergens last van.
Hij voetbalt,en ik heb een paard...
Makkelijk..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:48

opala schreef:
Wendy schreef:

Ik vind dat meer een beeld van vroeger dat mensen zichzelf helemaal wegcijferden voor iets, ondertussen zijn we die tijd wel voorbij. Wanneer iets je niet zint, trek je je scheur open Haha! .

Blijkbaar komen sommige mensen er te laat achter dan, dat iets ze niet zint Tong uitsteken

Ik woon trouwens ook alweer 4 jaar samen, met veel plezier Haha!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:54

Ik leerde mijn man kennen in 1978 Clown . In 1986 zijn we getrouwd.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:54

Dat heb je nog best vlot gedaan Haha!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:56

Soms kan ik wel vlot zijn Knipoog

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:57

TL: Je zal het vast wel vaker gehoord hebben, maar waarom is je Bokt-naam Tinker"loos"?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:59

Hee, ik heb een tagje onder mijn naam!