Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De een tijdens een wereldreis, de ander met een boek op de bank. Wendy schreef:Op de uni niet, maar ik snap juist veel leeftijdsgenoten die voor mijn gevoel 'vastgeroest'zijn weer niet. Trouwen, huis kopen, kinderen krijgen... laat mij maar genieten. Af en toe uitgaan, reizen etc etc. Er is nog zoveel te ontdekken...

enhe , mijn man , ik geloof dat hij alwel in de gaten heeft hoe de zaken ervoor staan hihihi 
_angela_ schreef:Wendy schreef:Op de uni niet, maar ik snap juist veel leeftijdsgenoten die voor mijn gevoel 'vastgeroest'zijn weer niet. Trouwen, huis kopen, kinderen krijgen... laat mij maar genieten. Af en toe uitgaan, reizen etc etc. Er is nog zoveel te ontdekken...
Zolang je nog niet met kinderen rekening moet houden, is er voor mijn gevoel geen verschil in wat je kunt doen, getrouwd of niet, een eigen huis of niet. Al hou je natuurlijk wel rekening met je partner. Gelukkig is dat in mijn relatie geen probleem, we houden van dezelfde reizen, als mijn man wilt gaan stappen, dan is dat geen probleem, en als ik dat wil ook niet. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen anders.
). Wij vinden het dus leuk om samen dingen te ondernemen, maar ook beide apart. En soms vind ik het heerlijk om thuis te zitten, maar dat betekent niet dat Benno dat ook moet. Zo hopen wij samen gelukkig te blijven
: nee, heeft geen enkele zin.

Jovarna schreef:Ik ben zojuist mee gaan wandelen ipv lunchen.
Het is zalig weer buiten!

met een collega en dan ff wat eten en dan Bessie rijden
opala schreef:Het is geven en nemen in een relatie, dat is oud nieuws. Dat is en blijft zo met of zonder huisje, boompje en/of beestje.

Wendy schreef:Tsja, het punt is dat het soms zo overkomt dat mensen zich zo verliezen in het huis, het trouwen of de kinderen dat ze zichzelf lijken te vergeten...
.
ik ben nu 22 en woon al weer een dik jaar samen met mijn ventje
en het bevalt nog steeds super!
ik de ponies en hij zijn blaaskapel (*sluipreclame* www.deblaasbalgen.nl) maar hij helpt mij ook goed met de paarden... vooral toen ik ziek was heeft hij veel gedaan! opala schreef:Wendy schreef:Tsja, het punt is dat het soms zo overkomt dat mensen zich zo verliezen in het huis, het trouwen of de kinderen dat ze zichzelf lijken te vergeten...
Ik vind dat meer een beeld van vroeger dat mensen zichzelf helemaal wegcijferden voor iets, ondertussen zijn we die tijd wel voorbij. Wanneer iets je niet zint, trek je je scheur open.
. In 1986 zijn we getrouwd.