Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy schreef:Op de uni niet, maar ik snap juist veel leeftijdsgenoten die voor mijn gevoel 'vastgeroest'zijn weer niet. Trouwen, huis kopen, kinderen krijgen... laat mij maar genieten. Af en toe uitgaan, reizen etc etc. Er is nog zoveel te ontdekken...
_angela_ schreef:Wendy schreef:Op de uni niet, maar ik snap juist veel leeftijdsgenoten die voor mijn gevoel 'vastgeroest'zijn weer niet. Trouwen, huis kopen, kinderen krijgen... laat mij maar genieten. Af en toe uitgaan, reizen etc etc. Er is nog zoveel te ontdekken...
Zolang je nog niet met kinderen rekening moet houden, is er voor mijn gevoel geen verschil in wat je kunt doen, getrouwd of niet, een eigen huis of niet. Al hou je natuurlijk wel rekening met je partner. Gelukkig is dat in mijn relatie geen probleem, we houden van dezelfde reizen, als mijn man wilt gaan stappen, dan is dat geen probleem, en als ik dat wil ook niet. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Jovarna schreef:Ik ben zojuist mee gaan wandelen ipv lunchen.
Het is zalig weer buiten!
opala schreef:Het is geven en nemen in een relatie, dat is oud nieuws. Dat is en blijft zo met of zonder huisje, boompje en/of beestje.
Wendy schreef:Tsja, het punt is dat het soms zo overkomt dat mensen zich zo verliezen in het huis, het trouwen of de kinderen dat ze zichzelf lijken te vergeten...
opala schreef:Wendy schreef:Tsja, het punt is dat het soms zo overkomt dat mensen zich zo verliezen in het huis, het trouwen of de kinderen dat ze zichzelf lijken te vergeten...
Ik vind dat meer een beeld van vroeger dat mensen zichzelf helemaal wegcijferden voor iets, ondertussen zijn we die tijd wel voorbij. Wanneer iets je niet zint, trek je je scheur open.