Koffie wel veel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Fred hoeft hooguit 3x per jaar te komen, zelf doe ik niks behalve heel af en toe eens uitkrabben. Scheelt een hoop eurioos.
Morrie schreef:Citaat:Fred hoeft hooguit 3x per jaar te komen, zelf doe ik niks behalve heel af en toe eens uitkrabben. Scheelt een hoop eurioos.
daar begrijp ik dus niets van, 3 x per jaar je paard bekappen, demijne komt de wei nooit uit en moet 1 x per maand toch echt bekapt worden Ik ben met NB stukken duurder uit dan met ijzers...... uit bezuinigingsoogpunt had ik beter "gewoon" ijzers eronder kunnen houden, maar ja....
ik rook niet, drink nauwelijks, drink wel koffie sinds ik op dieet ben, dat vult beter dan thee en ben op levenslang dieet..... ik blijf alleen op gewicht als ik dagelijks enkele 10tallen stallen uitmest en die tijd heb ik gehad... hoewel, als ze me eruit flikkeren op basis van arbeidconflict ofzo, ga ik dat zeker weer doen
Tinkerloos schreef:Ik kom!!
Ik neem Morrie wel mee..(of Morrie neemt mij mee...)![]()
Wie weet hoe zo'n rubber ding heet,dat je aan de ene kant aan de muur vast maakt,en aan de andere kant kan je paard vastzet.
Zodat als ze gaan hangen,dat die rubben dinges meegeeft en het touw niet knapt..
(ben ik te volgen?)
En waar dat te koop is,en wat dat dan kost...
Lenneke_ schreef:30 september ben ik jarig. Iedereen is welkom. Ik doe een high tea.
Tinkerloos schreef:Wie weet hoe zo'n rubber ding heet,dat je aan de ene kant aan de muur vast maakt,en aan de andere kant kan je paard vastzet.
Zodat als ze gaan hangen,dat die rubben dinges meegeeft en het touw niet knapt..
(ben ik te volgen?)
En waar dat te koop is,en wat dat dan kost...
Citaat:Misschien omdat ik Sox veel op het verharde laat lopen, op advies van Fred
Jovarna schreef:Om mijn paard aan vast te zetten misschien?TL: Waar denk je die voor nodig te hebben dan?
Alikesflame schreef:Mis ik weer eens iets??ik bekap de mijne ook echt veel, om de 3 weken. dan blijven ze mooi, ze heeft de neiging naar flapvoeten.