[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:30

Alcohol drink ik nauwelijks (meer Tong uitsteken ).
Koffie wel veel. Koffie (of thee)!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:31

Koffie vind ik toch wel zo smerig Misselijk Heb het al zo vaak geporobeerd, ik word er kotsmisselijk van

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:33

alcohol lust ik ook niet en koffie...getsie, wat smerig!! Ben het helemaal met je eens Lenneke.
(naturals zijn wel saai volgens mij Knipoog )

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:39

Mensen van mij leeftijd zullen mijn leven echt saai vinden. Elke dag naar die stinkende knol, niet uitgaan, niet eens gezellig naar de kroeg, zaterdag avond zit ik thuis op de bank ipv in de disco.
Maar voor mij is dit heerlijk, dus waarom zou ik anders willen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:51

Citaat:
Fred hoeft hooguit 3x per jaar te komen, zelf doe ik niks behalve heel af en toe eens uitkrabben. Scheelt een hoop eurioos.

daar begrijp ik dus niets van, 3 x per jaar je paard bekappen, demijne komt de wei nooit uit en moet 1 x per maand toch echt bekapt worden Ik ben met NB stukken duurder uit dan met ijzers...... uit bezuinigingsoogpunt had ik beter "gewoon" ijzers eronder kunnen houden, maar ja....

ik rook niet, drink nauwelijks, drink wel koffie sinds ik op dieet ben, dat vult beter dan thee en ben op levenslang dieet..... ik blijf alleen op gewicht als ik dagelijks enkele 10tallen stallen uitmest en die tijd heb ik gehad... hoewel, als ze me eruit flikkeren op basis van arbeidconflict ofzo, ga ik dat zeker weer doen

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:55

ik rook niet... en drink ook niet echt veel. maar een wijntje op zijn tijd is ook wel lekker Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:58

3 keer per jaar bekappen? Dat gaat bij Anouar echt niet lukken. Ze hoeven groeien belachelijk hard. Ik moet om de week bekappen en ik rij ook nog eens heel veel over de weg.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:00

we kunnen wel een keertje een weekendje "oefenen" of we als sekte met elkaar door 1 deur kunnen, maken we er een werkweekend van bij Wanda: paarden bekappen, hekken repareren (Norikers slopen altijd alles) en dan kunnen we in blokhutten slapen met 2 of 4......

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:03

Gezellig

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:04

30 september ben ik jarig. Iedereen is welkom. Ik doe een high tea.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:06

Morrie schreef:
Citaat:
Fred hoeft hooguit 3x per jaar te komen, zelf doe ik niks behalve heel af en toe eens uitkrabben. Scheelt een hoop eurioos.

daar begrijp ik dus niets van, 3 x per jaar je paard bekappen, demijne komt de wei nooit uit en moet 1 x per maand toch echt bekapt worden Ik ben met NB stukken duurder uit dan met ijzers...... uit bezuinigingsoogpunt had ik beter "gewoon" ijzers eronder kunnen houden, maar ja....

ik rook niet, drink nauwelijks, drink wel koffie sinds ik op dieet ben, dat vult beter dan thee en ben op levenslang dieet..... ik blijf alleen op gewicht als ik dagelijks enkele 10tallen stallen uitmest en die tijd heb ik gehad... hoewel, als ze me eruit flikkeren op basis van arbeidconflict ofzo, ga ik dat zeker weer doen

Het kan zelfs wel met 2x per jaar. Misschien omdat ik Sox veel op het verharde laat lopen, op advies van Fred (wat ze ook lekker vindt net als Kinke dus Lachen ). Ze heeft gewoon goeie harde hoeven (gelukkig voor mijn portemonnee want ik heb nog steeds geen werk...). Ik zou kunnen mennen zonder ijzers, op het verharde dus.

Ik doe veel lichamelijk werk en fiets me ongans waardoor de kilo's er wel vanaf racen. Snoep niet, alleen in bed voor het slapen gaan tijdens het lezen dropjes Vingers aflikken . Eten doe ik 2x per dag, geen toetjes. Geen gebak ook meer sinds ik alleen woon, nu 5 jaar. Maar wel wijntjes en biertjes dus buikje Lachen

Van de stress ga ik ook minder eten, jij dan niet Morrie? Maar je was toch al wat kilo's kwijt had ik begrepen? Hoop dat het arbeidsconflict goed voor je uitpakt want het is wel een vervelende situatie zo.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:06

Ik kom!!
Ik neem Morrie wel mee..(of Morrie neemt mij mee...) Clown

Wie weet hoe zo'n rubber ding heet,dat je aan de ene kant aan de muur vast maakt,en aan de andere kant kan je paard vastzet.
Zodat als ze gaan hangen,dat die rubben dinges meegeeft en het touw niet knapt..
(ben ik te volgen?)
En waar dat te koop is,en wat dat dan kost...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:09

Ik rij ook heel veel over de harde weg, maar ze blijven zo hard groeien. Hoe meer ik over de harde weg rij hoe harder ze gaan groeien.
Voor de mooi zou ik elke week moeten vijlen, voor functioneel kan het om de 2 weken, soms 3 weken.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:10

Tinkerloos schreef:
Ik kom!!
Ik neem Morrie wel mee..(of Morrie neemt mij mee...) Clown

Wie weet hoe zo'n rubber ding heet,dat je aan de ene kant aan de muur vast maakt,en aan de andere kant kan je paard vastzet.
Zodat als ze gaan hangen,dat die rubben dinges meegeeft en het touw niet knapt..
(ben ik te volgen?)

Een binnenband van een fiets?

Waarvoor heb je dat nodig?

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:10

Lenneke_ schreef:
30 september ben ik jarig. Iedereen is welkom. Ik doe een high tea.

Sommige data komen altijd terug. Dat is mijn trouwdag Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:11

Grappig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:11

TL: Waar denk je die voor nodig te hebben dan?

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:12

Tinkerloos schreef:
(ben ik te volgen?)

http://www.agradi.nl/zoeken?search=trailerlijn

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:13

Citaat:
Misschien omdat ik Sox veel op het verharde laat lopen, op advies van Fred

Dat doen Arabesk en lenneke ook met hun paarden maar die bekappen toch wel veel regelmatiger..... ik zou wel eens foto's willen zien, ook van de onderkant... ik ken wel meer mensen met Tinkers die maar 1 of 2 keer per jaar laten bekappen, maar die laten het door een gewone smid doen

Len kan ook met ons mee TL..... plek zat, heb een grooooooote auto....

moet wel ff buiten het seizoen anders worden we zo de blokhut uitgepleurd Clown en iedereen in "mijn" kamertje, past echt niet

zo'n rubberding vind ik eng, ik zet Morrie never nooit meer vast, zelfs niet in de trailer (als ik hem er al in krijg)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:17

Anouar staat ook regelmatig op z'n touw of doet z'n hoofd onder het touwtje op de wasplaats. Dan kan z'n hoofd niet meer omhoog, zou heb een worst wezen. Hij wacht gewoon met z'n hoofd naar beneden tot ik hem kom helpen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:20

Morrie stapt ook regelmatig op de leadrope: zijn probleem..... tegenwoordig ziet ie het zelf en stapt ie er gewoon weer af, leren ze vanzelf
Nu raakt ie nooit in paniek, hij heeft vroeger wel eens urenlang met een hoefijzers in het prikkeldraad gehangen, gewoon rustig wachten tot iemand hem kwam bevrijden......sinds die tijd heb ik ook een draadtang in de auto liggen hoewel ie al jaren geen ijzers meer heeft....

Ik ga slapen mensen, anders kom ik er om half 7 wéér niet uit

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:22

Anouar is echt niet lief tegen de shetlanders.
Ik was het hek dicht aan het maken en een van de shetlanders stond bij me te kijken. Ineens vliegt het hek weer open.
Anouar had jeuk aan z'n hoofd, dus komt vrolijk aangelopen, met z'n hoofd naar beneden. Beukt zo de shetlander tegen het hek en gaat lekker staan scheuren. Arme pony Ach gut

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:26

Jaaaa!! Dank je wel Opala,die bedoel ik!

Jovarna schreef:
TL: Waar denk je die voor nodig te hebben dan?
Om mijn paard aan vast te zetten misschien? Clown
Normaal zet ik haar nooit vast,omdat ze nogal een swil hangen,en daarom poets ik altijd 'los' .
Maar nu ik het veulen erbij heb,en ik alles in mijn eentje moet doen,moet ik er minimaal 1 vast zetten,terwijl ik de ander grondig poets of was.
Ik zie me nog niet bij de spuitplaats met 2 paarden aan een touwtje,en dan nog wassen ook.
Vandaar dat rubber ding.
(da's beter dan meteen aan de muur,want dan gaat het geheid fout...)

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:27

ik bekap de mijne ook echt veel, om de 3 weken. dan blijven ze mooi, ze heeft de neiging naar flapvoeten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:29

Alikesflame schreef:
ik bekap de mijne ook echt veel, om de 3 weken. dan blijven ze mooi, ze heeft de neiging naar flapvoeten.
Mis ik weer eens iets??
Misschien wilde je in het natuurlijk bekappen topic iets posten?
Want ik snap niet veel van je post eerlijk gezegt...
(jaaaahaaa,ik ben blonddd...)