Gisteren ook een stukje van de dvd van paard natuurlijk gekeken. Jan moest ook mee kijken hoop dat ie er ook wat van opsteekt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Banjer schreef:Banjer heeft net van Meursing een prik tegen de jeuk gehad... hopelijk helpt dat...
pmarena schreef:Die buikflap zit zo raar ver naar achteren bij het paard op de foto
Cookies schreef:Nee of je zou die flap om d'r kont moeten vouwen. Heb je gelijk een grote luier. Hoef je de paddock ook niet meer uit te mesten
Antheman schreef:Sugarmiss schreef:@Mac: als ik dat zou doen moet ik ook een stuk van de zool weghalen, en dat kan haast niet, want die is al zo vlak. Aan de teen heb ik ook niet veel ruimte meer voor een flinke roll, want ik zit al haast op de witte lijn.
Alle smidjes die langs geweest zijn wilden er alleen maar een ijzer onder slaan en dat wil ik nou net niet.@Opala; ze heeft idd haar moeilijke dagen, maar dan rijdt ik haar niet. En met schoenen loopt ze het minst gevoelig.
Ik hou het nu al dik 2 jaar zelf bij en ze is er iig niet minder van gaan lopen. Veel verbetering is nog niet zichtbaar, maar wel iets. Toen ik haar net had had ze helemaqal strijkijzerhoeven. Het gaat niet erg snel, maar dat zou in haar geval (ex-hoefbevangen + 19 jr) ook helemaal niet goed zijn.
Met wiggen zeker![]()
Lastig hoor, zulke moeilijke voeten!
Zou zeker met je schoenen blijven rijden!
Je straal vind ik ook vrij smal.
Ik zou bij deze voeten een Strasser trimmer halen, geloof ik.
Maar het is zooo moeilijk om uiteindelijk een beslissing te nemen over de voeten van je vriend. Ik heb zoveel kopzorgen gehad. Gelukkig weet ik dat alles nu goed gaat en ik durf zelfs op vakantie te gaan en niet eens naar huis te bellen!
En als je een beslissing neemt, poosje terug had jij het over ijzers (of was dat voor Sugar?) of je moet een wat radicalere ingreep doen, doe je het dan goed???
Blijven gewoon hele lastige dillmaaas waar je voor staat.
Mac schreef:Trouwens: mijn KC Lapierre spullen zijn binnen! Een schort, het boek en de Clean Trax met soaking boot. Morgen is Lee de pineut!!! Eens kijken of wie die schimmel in haar voet de baas kunnen ...
opala schreef:Schimmel? Bedoel je whitelinedisease?