Morrie schreef:echt iedereen die dat progr. opvolger gezoch theeft zei tegen mij dat ik daarin had moeten zitten, dat was echt iets voor mij geweest, dat vond ik zelf ook al... gemiste kans......
Ik kom nog niet in het goede netwerk in m'n lokaal, ik geef het op, het lokaal is vlak bij de achterdeur........
Het bedrijf moest 1,5 miljoen euro kosten.
Tijdens de selectieronde werd er helemaal niet gekeken of je dit bedrijf wel kunt bekostigen.
Uiteindelijk zijn er 3 koppels overgebleven. Veel meer mensen konden ze er niet voor krijgen. Daarom waren de koppels nou niet echt de allerbeste. Alhoewel ik het koppel dat als eerste afviel wel de beste vond.
Die zagen ook de zakelijke kant ervan en hadden waarschijnlijk zelf dit helemaal niet zien zitten.
Tijdens de selectieronde werd er gezegd dat je het bedrijf niet persé hoefde over te nemen maar dat je het nog kon beslissen als je de winnaar van het programma was. Er waren veel mensen die zich voor de eer bedankte om die reden.
Ik ben dus benieuwd of deze mensen werkelijk het bedrijf gaan overnemen. Ik denk het niet.
een familielid van me was voor de opnames uitgeselecteerd maar vond het niet eerlijk voor Herman en Klazien (van het te verkopen bedrijf) dat er niet eens werd gekeken of je wel financieelkrachtig was. RTL 4 wilde niets bekostigen. Die wilde alleen maar een programma maken. Je kreeg geeneens kans om in de boeken te kijken. Veel mensen zijn op het allerlaatste moment toch afgehaakt.