Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sugarmiss schreef:En wat doe je als de hielen (ballen) al zo kort op de grond staan dat de hielen niet verder kunnen zakken ??
Dat probleem heb ik dus met Missy en dat krijg ik niet verbeterd.
.
Mac schreef:opala schreef:lijkt mij echt heel eng om een veulen te doen,
Vond ik ook. In eerste instantie zou er dus ook een "officiële" bekapper bijkomen. Dat lukte niet qua tijd. Toen ben ik het dus maar zelf gaan doen. Achteraf gezien veel te terughoudend. Heb toen op mijn ballen gehad van jackie en toen ben ik er écht mee aan de slag gegaan. Maar eigenlijk ben ik dus te laat begonnen. Heb ik nu al spijt van!
opala schreef:Mac: Beter laat dan nooit. Ja je moet het niet aan de stok krijgen met Jackie
Mac schreef:Overigens gaan alledrie mijn volwassen paarden schuren zodra ik ze binnen zet. Ze hebben er dus wel degelijk allemaal last van. Ik vraag me dan wel eens af of ze het niet vervelend vinden dat ze niet KUNNEN schuren in het weiland (schrikdraad) ... ze storten zich nl. meteen bij mij op schoot als ik de wei in kom met het verzoek om even flink te krabben.
jackie schreef:ik bijt niet, hoor. geef alleen, soms nogal ongezouten, kommentaar
jackie schreef:ze staan ook uitgebreid elkaar te rossen.
Sugarmiss schreef:maar Sugar gooit de oren in de nek en loopt dan weg.
jackie schreef:ik bijt niet, hoor. geef alleen, soms nogal ongezouten, kommentaar
Mac schreef:jackie schreef:ze staan ook uitgebreid elkaar te rossen.
Ja, dat zie ik die van mij ook doen. Lee spoort Shane zelfs aan om tot bloedens toe door te rossen. Normaal mag Shane niet eens bij haar in de buurt komen. Echt een gelegenheidsrelatie. Arme Shane
...