[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:35

Goed initiatief die modeshow!

@IMJ, lekker hoor, zo'n stapritje.

Wij zijn vandaag weer bij de wei aan de slag geweest, vanalles op de planning, de helft nog niet af, ach ja...
Aan het eind van de middag ook wat eerder gestopt omdat ik echt last had van de zon. Ik ben dan ook aardig verbrand op mijn schouders... ach ja, in ieder geval ook niet meer spierwit

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:44

Goed hoor die show!
Ook lekker gereden. Heerlijk in de zon en relaxed. Onze nieuwe video uitgeprobeerd. Heb een rollende Lan en een rollende Seven. Nu nog digitaal krijgen.

Doe je rustig an Wendy!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:18

een frontriem zit alleen voor de sier aan het hoofdstel, kijk maar wat voor pullerige kettinkjes ze er tegenwoordig aan hebben hangen,.....

ik heb goed nieuws voor Morrie, alleen zal IMJ er niet zo blij mee zijn.... de paarden gaan zondagmorgen het land in!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:32

Dat is nog onverwachts snel zeg! Lekker voor Morrie, die krijg je dr voorlopig ook niet meer uit

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:56

o echt wel, als ik bij het hek ga staan, komt hij echt wel naar me toe.
Ophalen doe ik niet, prinicpieel niet

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:01

We hebben heerlijk gevaren. Geen last gehad van knutten.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:05

bij ons zat het weer stikvol met knutten.....

ik heb ontdekt dat ik allergisch ben voor ..... KOEIEN..... iedere keer als ik een koe of kalf aangeraakt heb, zit ik onder de uitslag.
Ik heb vanavond 4 kalfjes drinken gegeven en een hoogdrachtige koe binnen gezet en m'narmen zijn weer helemaal rood en opgezet

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:15

Oeps... das lastig!

bij ons valt het wel mee met de vliegjes, al hebben ze Walter al wel te pakken gehad.
Walter is trouwens echt veranderd lijkt het, sinds hij verhuisd is. Veel relaxter en aanhankelijker.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:19

je kan met koeien veel beter Parellien dan met paarden, heb ik ontdekt ik ga eind juni maar met een koe op cursus, zou het Eddy opvallen denken jullie???

ik ga slapen, ben doodmoe van de zon, morgen scheitlanders verkampen, aan de fiets... en we hebben maar 1 goede fiets momenteel, de fietsenmaakmeneer is nog niet langs geweest

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:41

Super dat Morrie zondag de weide op mag! De boer mag wel blij met je zijn dat je zoveel helpt. Nu je weet van je allergie blijf je dan ook gewoon met de koeien helpen?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:42

Het zal Eddy vast opvallen als een dier met vlekken ineens wel makkelijk is

LindsyImmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:52

Ik wist niet wat knutten waren... tot ze woensdag massaal Image aanvielen... toen begon im om zich heen te trappen

en ja.. helaas mistte ze de mug (is ook niet zo moeilijk) en raakte ze mij tegen m'n bovenbeen... dat is de eerste keer in 8 jaar dat ik een trap van haar krijg... ze schrok er zelf erger van ik... maar k heb wel mooi een blauwe plek

leuk hoor paarden

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:57

HA HA HATJOE jakkes HOOIKOORTS

Ik haat het weer ziek, ik dacht er eindelijk overheen gegroeit te zijn ben ik toch weer aan het snotteren

Ik ben wel blij dat Shy morgen na de buitenrit die ik ga maken langs de Oude Maas met mijn buitenrij vriendin naar de wei gaat
Eindelijk nietmeer uitmesten

LindsyImmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:08

O jij ook al zo'n last van hooikoorts? Ik moet er tegenwoordig 365 dagen per jaar voor aan de medicijnen, zo erg is het bij mij geworden...

Het is in een soort van allergische astma veranderd ofzo... soms ben ik zo ziek dat ik helemaal niks meer kan doen....

Alleen bij de paarden heb ik geen last, heel vreemd... of eigenlijk niet...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:08

Het is inderdaad heel erg nu met de hooikoorts... ondanks de tabletten ben ik ook weer aardig aan het snotteren.

LindsyImmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:19

Pff... ja zeg... de tijd van alleen maar tabletten ben ik alweer voorbij... nu ook nog een inhalator en een neusspray...

Maar ik ga slapen, hopen dat ik kan slapen... moet het zooitje daar morgen presenteren... ik ook altijd met m'n grote mond!

LindsyImmie

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:20

IMJ schreef:
LindsyImmie schreef:
Helaas kan ik het voorlopig niet gebruiken... ze is niet goed arm paard... ik weet echt niet meer wat er met haar aan de hand is, hopelijk kan de da maandag langskomen...

Morgen m'n modeshow... hoop dat alles goed gaat! Wie heeft er morgen van 16.00 - 18.00 niks te doen en is in Amsterdam? Ik heb namelijk een modeshow georganiseerd ten bate van het Ronald McDonald Huis

Wat heeft ze? of heb ik daar overheen gelezen eerder?

Wat goed van jou zeg, die modeshow! Goed initiatief! Ben helaas niet in de buurt morgen.

Heel erg last van haar spieren, eigenlijk al een tijdje.. maar de eigenaaresse dacht dat als we flink gingen dressuren het wel over zou gaan... het is haar paard...

Maar ja, dat lukt dus niet en nu komt de da maandag... ben benieuwd wat hij zegt... Hopelijk weet hij wat het is.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:21

Vroeger had ik ook astma erbij, maar op de een of andere manier ben ik er overheen gegroeid rond mijn 18e....

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:23

Lies (bijrijdster) is ook al geveld door de hooikoorts.

Ik snap het niet: heeft het paard nu spierpijn of de ruiter?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:28

Moeilijke vraag zo laat op de avond

LindsyImmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:29

Nee, het paard..
Ze heeft ook al een paar keer maandagziekte gehad... het is allemaal een heel lang verhaal.
Maar ik hoop dat de dierenarts 'iets' vindt, waardoor we een trainingsschema op kunnen zetten...

Ben zo bang voor artrose, ook omdat ze wel eens vocht in haar benen heeft... ik vertrouw het allemaal niet zo...

LindsyImmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:29

O en ik zit ook altijd onder de spierpijn, maar ik denk niet dat de da voor mij langs wil komen

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:38

Oh dat DA had ik even niet gelezen.
Komt door mijn eigen pees- en spierpijn denk ik.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 08:11

ik slik het hele jaar door pillen (Tavegil) tegen allergie (hooikoorts) en heb neussprays en een inhalator, daar is goed mee te leven en ik blijf gewoon met koeien zeulen hoor. Als ik me daarvoor ook al beperkingen op moet gaan leggen... ik leef al met zoveel beperkingen!

Wat vervelender is, en nieuw, is de pijn inm'n handen, een paar weken geleden dacht ik dat het van de kou kwam, maar dat kan nu niet meer. Ik heb weer tot 4 uur wakker gelegen vannacht en nu kost het typen me nog onwijs veel moeite. Wat dat nu weer is, zal wel weer bij de ME horen

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 08:17

balen morrie...