[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:47

Even een heel ander onderwerp: zou Jovarna inmiddels al een veulen hebben?? Volgens mij is er nu echt een babyboom namelijk, bokt staat vol met newborn's...
Leuk hoor*zucht*! Als ik dat zo zie zou ik ook wel weer een vaulen willen, maar als je er 1 hebt, kun je niet wachten tot hij groot is.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:49

Ik heb er de afgelopen dagen ook al aan zitten denken, omdat ik ook niet veel Jovarna gezien heb hier....

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:53

precies, dat dacht ik dus ook .

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:04

Ik zie in haar profiel dat ze eergisteren voor het laatst op bokt was, dat is ook de laatste datum in haar weblog... spannend!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:12

mijn vader woonde in Rotterdam toen het oorlopg was, hij is opgepakt en in Dld te werk gesteld, daaqr hebben ze zijn voet kapot geschoten en hem zonder endige medische hulp in de wapenfabriek gezet, hij heeft er nooit veel over verteld, ik heb alles van mijn oma gehoord. Mijn moeder is half Joods en al haar broers zijn opgepakt in vermoord.
Als we vroeger met vakantie gingen, reed mijn vader liever 3 dagen om dan door Dld te rijden, hij heeft nooit meer 1 voet op Duitse bodem gezet.

Om mij tegen hen af te zetten, ben ik, zodra ik het kon betalen, Duits gaan studeren, mijn vader heeft nooit meer een woord tegen me gesproken en mijn moeder schaamt zich kapot voor me, ik ben het zwarte schaap van de familie (bijna 50 ongetrouwd, geen kinderen, niet meer naar de kerk en heb vieze beesten)
Ik heb dus niets met familie, dat mag duidelijk zijn....... alleen met 1 nicht, die fokt katten, is zo alternatief al maar zijn kan , dus ergens zit het wel in de genen.... haar dochter is ook weer alternatief (Gothic)

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:22

Ik was gisteren ook wel een beetje stout, we waren buiten aan het rijden om 8 uur
Wel zelf stil maar de pony's waren lekker aan het stampen.

Komen we bij de rijbak wat denk je zijn ze gewoon aan het lessen, en dat mens maar schreeuwen

Ach het was wel lekker rustig op straat

Echt vaag de heenweg was ze niet vooruit te krijgen en toen we eenmaal samen reden was ze niet in te houden
De terugweg was ze weer iets er tussenin

prompter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:27

Wat apart hoe je ouders er mee omgegaan zijn Morrie, ik denk dat ze er zelf het meeste last van hebben gehad. Mijn ouders hebben hun hele leven in Rotterdam gewoond, hebben alle bombardementen meegemaakt, en toch zijn ze niet bitter geworden. Over de soldaten zeiden ze "die deden ook alleen maar wat ze werd opgedragen, je zag dat sommigen zelf ook doodsbang waren". Er werd thuis ook open over die oorlog gepraat. Het moet een ellendige tijd geweest zijn, ik hoop dat wij zoiets nooit mee hoeven maken.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:32

mijn vader heeft nooit 1 woord over de oorlog gepraat itt over Indë daar heeft hij zijn leven lang over gepraat.... ik weet alles wat ik weet (en dat zal een heel klein gedeelte zijn) van zijn moeder en zijn zuster. Mijn moeder is sowieso erg verbitterd over haar hele mislukte leven (als enige van 16 kinderen gescheiden, dat is een vreselijke schande in haar ogen, maar 1 kind die volgens hun normen nog totaal mislukt is ook) niets aan te doen, ze zijn allebei 80 jaar oud daar verander je niets meer aan.
Er zijn heel veel onderwerpen waar bij mij thuis nooit over gesproken werd, waar jen iet eens aan mocht denken zelfs.... benniet voorn iets op m'n 17e het huis uit gezet

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:01

gvd vloek vloek en nog eens vloek!!!!!
Bij ons heeft iedereen vrij!!!!!!!
Zijn ze ons (mijn collega's en mij) vergeten te melden, toevallig zijn mijn collega's er vandaag niet maar wij wisten dit niet!!! Ze hebben dit dinsdag besloten. Ben echt razend!!!
Wel lekker dat ik dus nu naar huis kan maar ontzettend balen dat ik dit niet gewoon wat eerder wist!!!

prompter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:10

Ik zou die uren die je nu geweest bent als vet overwerk claimen, tegen 200% . Geniet van je vrije dag, ik werk nog even door .

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:11

Sterkte prompt! En ik laat mijn bazen (heb er dus meer) dit zeker even voelen ja!!!

prompter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:17

Sterkte is niet nodig hoor, ik heb lekker een eigen kamer, radio aan, in de kantine voor straks een lekkere salade besteld en de telefoon gaat bijna niet, dus ik kom de dag wel door .

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:20

Ik wordt hier echt gek van de drukte leuk 2 collega's op vakantie en 2 overspannen

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:22

Ik kan jullie vertellen dat er vanmorgen om 10 uur nog niks geboren was bij Jovarna hoor Ik kreeg als antwoord op de vraag of het veulen er al was.......nee..grrr

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 14:02

Hallo! Ik ben weer terug van vakantie, dus ik klep vanaf nu weer mee
(ik heb geen zin om alles bij te lezen )

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 14:57

da's ook een goeie Inge, gewoon die uren als overwerk schrijven....op stal hadden ze ook nog wel enige leuke suggesties......

Er is net een promo filmpje opgenomen bij ons voor RTL 4 voor een nieuw tv progr. boer Klaas in de hoofdrol samen met de koe met de tweeling (die helemaal geen kraambezoek wil)

IMJ is alleen de polder ingeweest, ik kreeg geen toestemming om op te stappen en heb het niet af kunnen maken, want ik werd de bak uit gejaagd door 2 shetlanders die gewassen waren en moesten rollen....

maar zolang Morrie nog met z'n lippen klappert, mag ik er niet op......(heeft ie van Jerry geleerd, ze nemen elkaars rariteiten erg over momentee, ik heb er ook al eentje met z'n tong buitenboord zien staan, zoals Morrie altijd doet en een ander stond overmatig te kwijlen (in z'n vrije tijd) wat weer eenander pard normaal gesproken altijd doen... heel vreemd...

De scheilander had z;n bit stuk gebeten aan de kant waar ie vastzit, dus maar even een ander bitje voor gekocht een iets minder dikke..... ik voelde even inmz'nmond (verzorgmeisje kan hem wel vangen) en schrok van de haken, de tandarts maar es ff aan d'r t-shirt trekken binnenkort

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:04

Dan zou ik de tandarts maar laten komen voor 26 mei want daarna heeft ze het voorlopig weer helemaal gehad met die kleine rotponietjes (jij hebt dezelfde tandarts volgens mij)

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:21

ze zou over anderhalve week hoevenfoto's komen maken, dusdan zeg ik gewoon niets en tover ik die het tevoorschijn (ik kan hem dus niet pakken, hij rent voor me weg, omdat er altijd iets naars moet gebeuren als ik hem pak)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:42

En nou maar hopen dat ze het niet gelezen heeft

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:45

vast niet

ik kan toch geen afspraken voor dat beest maken: ik kannooit garanderen of ik hem ook voor heb staan, want 9 van de 10 keer krijg ik hem niet te pakken.... was met inenten ook al een drama: boze ongeduldige DA en uiteindelijk heeft iemand anders hem gepakt.

Ik loop iedere dag het land in met een boterham of een wortel, die grist ie dan uit m;'n handen en hij rent naar de andere kant van de wei. De wei is te modderig om de catching game te doen, dat komt volgende week wel als ze verkampt zijn naar een andere wei

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:58

Oh daar heb ik toch zo de schurft aan, van die knollen die wegrennen. Rexje doet het soms wel eens, maar als je hem dan volledig negeert staat ie binnen een minuut achter je.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:07

deze niet hoor, dieheeft een jeugdtraumavan de kerel die hem beleerd heeft voor de kar: volwassen mensen zijn eng, daarvoormoet je wegwezen, kinderen kunnen hem zo pakken en als ie eenmaal gevangen is, is het ook geen probleem meer...... alleen is het verzorgmeisje er maar heel weinig

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:38

Jeeej! Ik heb m'n bitloze hoofdstel binnen, van de Ruitershop. Er zit alleen geen frontriem en ehm... ben de naam vergeten van dat riempje onder het hoofd Hoort dat zo? En hebben jullie er nog wel wat bij gezet? Want im schuurt nog wel eens tijdens het rijden haar hoofd aan haar benen, ben bang dat ze het dan loshaalt haha...

Helaas kan ik het voorlopig niet gebruiken... ze is niet goed arm paard... ik weet echt niet meer wat er met haar aan de hand is, hopelijk kan de da maandag langskomen...

Morgen m'n modeshow... hoop dat alles goed gaat! Wie heeft er morgen van 16.00 - 18.00 niks te doen en is in Amsterdam? Ik heb namelijk een modeshow georganiseerd ten bate van het Ronald McDonald Huis

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:13

Ja, heb een heel lekker, heel rustig stapritje door de polder gemaakt, was heerlijk.... m'n dag weer helemaal top!!
Ik had ook een een echt penny(moment)ritje, hij was so happy en gilde naar ieder paard dat ie zag tot hij oogcontact had, hij hinnikt dan niet maar gilt heel hoog, zo lief. Hij is dan helemaal niet onrustig of fris maar echt gewoon happy, oortjes erop, neus op ruikstand, helemaal leuk. Helaas raakte Morrie er wel door afgeleid als Jerry (mijn pony)weer een gil gaf. Ik denk dat Morrie zoiets had van waarom doet ie dat....
(Als Morritz het morgen ook doet dan weet je zeker dat ze elkaar nadoen morrie! )

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:15

LindsyImmie schreef:
Helaas kan ik het voorlopig niet gebruiken... ze is niet goed arm paard... ik weet echt niet meer wat er met haar aan de hand is, hopelijk kan de da maandag langskomen...

Morgen m'n modeshow... hoop dat alles goed gaat! Wie heeft er morgen van 16.00 - 18.00 niks te doen en is in Amsterdam? Ik heb namelijk een modeshow georganiseerd ten bate van het Ronald McDonald Huis

Wat heeft ze? of heb ik daar overheen gelezen eerder?

Wat goed van jou zeg, die modeshow! Goed initiatief! Ben helaas niet in de buurt morgen.