Jossie schreef:Ik ben sinds gisteren bezig met het officiële Parelli, het pakket was eindelijk binnen, vandaar.
Friendly game: geen probleem, ik mag overal met handen, touw, en CS aanraken. Het touw mag ik vanuit alle hoeken op haar neer laten komen en om haar heen winden. Zwiepen met het touw aan de CS, ook geen probleem. Het touw aan de CS als een soort molenwieken over ons heen draaien is niet eng.
Porcupine game: Drama! Fases opvoeren tot 4 en dan schraapt ze, wordt nijdig en ze kwam vanmiddag voor het eerst van haar leven op me af... Dit terwijl ze eigenlijk altijd al achteruit ging op wijzen met mijn vinger en een stemcommando...
Ik zal vast iets niet goed doen, maar van het opvoeren van de druk wordt Kate dwars. Eigenlijk vond ik mijn eigen manier ook wel goed, maar ja, niet des Parelli's. Kortom, het zal nog wel even duren voordat madame en ik op minimale druk level 1 beheersen...
Smurf heeft gelijk. Ik wanhoopte een tijd lang. Brrrrrrr je Parelliface op en denk eraan, je paard speelt zijn spelletje met jouw, kan in jouw ogen wat agressief lijken maar het is zo.