Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
. Ik meld me ook weer eens... Druk weekend achter de rug, véél te druk, te druk zelfs voor paarden, heb geen paard gezien dit weekend
. Ik ga vanavond dan ook eens lekker niksen, heb een dvd'tje gehuurd en een kan thee gezet, heerlijk!
Hele fijne avond allemaal! 

! Zwerte schreef:ziet dr mooi uit! Verder totaal geen verstand van westernzadels...

Gewoon totaal geen verstand van...

hoera voor grote hoofden.
.* 
) Vraag me ook af of ik de click op het juiste moment geef. Denk dat ik hem ook even op het VHD forum zet. Misschien hebben ze daar ook nog wel wat tips
Maar voor dat Chap dit kunstje vandaag voor de 3e keer deed, ben ik echt supertrots
Balen zeg!
Heb wel het idee dat mn zadel een beetje naar voren was geschoven, maar weet het niet zeker.. Volgende keer maar weer even fotoos maken. Volgende week donderdag komt de zadelpasster ook langs, dus dan gaan we weer even checken of alles goed ligt
Hoe leer je dat je paard? Het begin van clickeren kent mijn poown wel maar ze vind het het snel saai en zodra ik meer doe snapt ze het niet meer. Ik ga me denk ik toch maar iets meer verdiepen in het boek van Inge Teblick wat ik hier in de kast heb staan. Heb jij eerst geoefend met de targethand of niet?
ik denk dat ik zo weer even een oproepje plaats op het verzorgpaard-forum. 2 Januari komt steeds dichterbij!
"
ik hebw el eens eerder geclickerd maar toen keek iedereen op mijn manege mij een beetje vaag een en dat vond poown wel erg afleiding. Ze leek het wel goed te snappen verder.
Heb ik vandaag voor het eerst gedaan en vond dat prettiger dan in mn zakken..
Heb mijn vriend al opdracht gegeven om volgend jaar nog meer wortels te telen haha.

Heb je regelmatig les?
JoviBan
) Heb vanmorgen les, maar alles doet me zeer. Zo stijf als een plank. Zal wel komen van die rit van gister en daarna nog de hoeven gedaan en savonds dansles, waarschijnlijk iets teveel van het goede
En indd vreemd dat alleen 'onze' paarden geschikt zijn voor bitloos
Denk eerder dat niet alle ruiters geschikt zijn..

Ik verbaas me er nog steeds over dat mensen denken dat het met hun paard niet kan. Het zegt wel iets over hun manier van omgaan en rijden met hun paard.
, Duvel (de 2-jarige) kent voetjes geven en achteruit. Ben met hem wel van plan wat meer te doen qua grondwerk met de clicker. Over een jaar of 2 wordt hij ingereden.
Als je paardje dan toch op stal moet, dan maar zorgen dat hij zich vermaakt.