Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pony25 schreef:@IMJ als ik terug ga verhuizen naar het Gooi ga ik er ook soliciteren
Ik weet niet waar je woont, maar is het een en ander een keer te bewonderen?
Arabesk schreef:hopelijk heeft arabesk het nu zo warm dat ie eindelijk eens zijn wintervacht los durft te laten
Citaat:Als iemand vanacht een roze hoofddoekje is verloren kan hij hem afhalen bij de politie!!
IMJ schreef:Ja, er staat hier nu buiten iemand te GVDen... zijn nieuwe auto is beschadigd en de radio gejat, zullen dezelfde wel zijn geweest!!! Even naar toe lopen, en zeggen dat ze het ook maar moeten melden!
Wel sneu idee maar ja. Vaak staat er 1 aan het hek en ze laten zich goed aaien. Zelfs kay heeft er 1 een kus gegeven. Vond ik wel stoer
dat ze dat durfde.
Ze moet nog ff wachten. Kreeg gister te horen dat er eerst gemaaid moet worden (nog 2 weken) en dan moet het weer een beetje groeien en dan word de omheining pas gemaakt. Die moet ook hengstproof zijn (staan paar quarterhengsten) dus zal wel een klus zijn. Beetje jammer wel aangezien ze hier overal (en op oude stal ook) al 2 weken ofzo buiten staan. Maar ja is weer niet anders overal is wel wat geloof ik. Laat ze nu iedere keer aan de hand ff half uurtje grazen en soms mag ze in het minilandje.