Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IMJ schreef:Hallo!! Wat leuk TL! congratz...!
Al die tietenfoto's... Leuk!! Hoe is het bij jou Jovarna?
Als iemand vanacht een roze hoofddoekje is verloren kan hij hem afhalen bij de politie!!![]()
Kwam namelijk vanmorgen mijn werkruimte in.... Alles overhoop.... Was er ingebroken!!! Ze zijn door een raamje gekomen met een doorgang van.... 16cm.... Ik begrijp er echt niets van! Er stond een voetstap van een volwassen mensenschoen op mijn vensterbank, er is dus echt een volwassen kerel doorheen gegaan.... maar hoe??? The X-files maar waarschuwen... Het enige van waarde wat dan ook meegenomen is, is een doosje postzegels! Verder hadden ze er een enorme ravage van gemaakt en hun rose hoofddoekje achtergelaten. Hetzelfde hebben ze bij mijn collega gedaan. Ben dus de eerste 4 uur vanmorgen bezig geweest met de politie en technische recherche. Die had verder weer niets aan de achtergelaten vingerafdrukken en schoenafdrukken, waren allemaal net niet genoeg. njah, misschien sturen ze me nog een kaartje, met mijn postzegels...
IMJ schreef:gouda schreef:Mijn paard krijgt het in de vorm van een soort poeder/schaafsel van de stalhouder.
Echt waar? Waar doet ie dat voor dan? Geeft ie zomaar supplementen?
Wendy schreef:welkom woopylover
Vannacht heeft mijn vriend op de badkamer een wesp gevangen die een nest aan het bouwen was... en ik maar geirriteerd doen waarom dat rotjong niet ging slapen