[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:02

@ wendy: toch maar goed dat ie niet ging slapen...

Vandaag Witte wassen, kijken of ie weer Wit wordt. Vanavond weer rijles met Wit. Is lang geleden door zijn blessure. Ik rij hem niet het volle uur, maar een minuut of 40 moet met veel stappen wel lukken.

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:04

@ tinkerloos: Echt spannend.. het is vandaag wel een mooie dag voor een bevalling..
p.s. ik heb alles in goede orde ontvangen! (dank!)

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:06

Goeiemorgen

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:07

oja, ook goedemorgen!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:12

De aannemer is er voor de keuken. Dus om half 8 allemaal herrie. Lekker wakker worden

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:13

Goh druk hier!

In Kenia alles nog goed. Stad begint me tegen te staan. Zit in een achtbaan van cultuurschok op het moment!
We maken lange dagen op kantoor, er zijn zoveel problemen. Iemand van ons is heel erg ziek, blijkt ie trombose te hebben. Het hondje wil niet eten, snap er niks van. Heb hem een vlooienspuit gegeven en alle vlooien lagen dood op zn rug, bah. Ik wil hem wel meenemen maar het kan gewoon niet. Dan moet ik alles en iedereen meenemen die hier in de ellende leeft. Ook de naakte kindjes met hun hongerbuikjes, de andere zwerfdieren en alle arme mensen die hier in de ellende leven.
Bovendien kost het echt veel geld en heeft hij geen inentingen niks. En wat moet ik met een hond op mijn flatje? Ik zeur mijn vriend wel helemaal gek dat k hem mee wil nemen, maar weet zelf ook dat het niet kan.

Wespen? Word het toch zomer in NL? Wij hebben veel regen hier, daardoor komen alle vliegende mieren tevoorschijn. Gisteravond regende het van die grote beesten. Lijken op langpoten maar zijn groter en dikker. Ze vliegen overal in, bah. We staan elke dag uren in de file, en schone auto's hebben ze hier nog nooit van gehoord.

De gesprekken met de mensen zijn wel heel leuk. Net nog een open gesprek gehad met een Masai man. Als jullie geinteresseerd zijn, hij is best beroemd. Zijn naam is Joseph Ole Koyei, op google kun je hem zo vinden. Hij gaat ons meenemen naar zijn dorp zodat we zijn familie kunnen ontmoeten. Zaterdag vliegen we naar Mombasa, een stad aan de kust. Dan zijn we dinsag terug in Nairobi en gaan we woensdag naar Masai Mara, een wildlife park aan de Tanzaniaanse Serengeti.
En de zaterdag erop vliegen we alweer naar huis! Gaat snel hier. Op dit moment komt er een herder met allemaal schapen en geiten langslopen. Dat is nog eens natural, hoe kan hij al die schapen in zijn eentje in bedwang houden, zijn er zeker 100.
Zit ik hier met mjin laptop en telefoon...

Ik ga weer stoppen voordat internet verbinding weer wegvalt. Hoe is het weer in nederland? Alle paardjes alweer lekker op de wei?

Groetjes!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:15

Leuk verhaal. Klinkt heel leuk

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:22

hier is nieuws over Femke ven Tinkerloos.......

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:24

Dt klinkt leuk. Mooi veulen, mooie naam, nog merrie ook
Tinkerloos gefeliciteerd!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:25

ja Linda: nogmaals van harte!!!! Is het er uiteindelijk toch uitgekomen!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:26

Leuk
Tinkerloos Gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar foto's

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:27

Gefeliciteerd Tinkerloos, hehe eindelijk! Op de natuurlijke manier geboren? In de stal, of maak je er nog een topic met foto's over?

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:06

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:10

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 11:18

@tinkerloos foto's
Zit alles er aan? en op de goede plek?
Alles goed met mams?

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 12:55

Hallo!! Wat leuk TL! congratz...!
Al die tietenfoto's... Leuk!! Hoe is het bij jou Jovarna?

Als iemand vanacht een roze hoofddoekje is verloren kan hij hem afhalen bij de politie!!
Kwam namelijk vanmorgen mijn werkruimte in.... Alles overhoop.... Was er ingebroken!!! Ze zijn door een raamje gekomen met een doorgang van.... 16cm .... Ik begrijp er echt niets van! Er stond een voetstap van een volwassen mensenschoen op mijn vensterbank, er is dus echt een volwassen kerel doorheen gegaan.... maar hoe??? The X-files maar waarschuwen... Het enige van waarde wat dan ook meegenomen is, is een doosje postzegels! Verder hadden ze er een enorme ravage van gemaakt en hun rose hoofddoekje achtergelaten. Hetzelfde hebben ze bij mijn collega gedaan. Ben dus de eerste 4 uur vanmorgen bezig geweest met de politie en technische recherche. Die had verder weer niets aan de achtergelaten vingerafdrukken en schoenafdrukken, waren allemaal net niet genoeg. njah, misschien sturen ze me nog een kaartje, met mijn postzegels...

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:00

Dat is balen

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:02

Gewelig tinkerloos! gefeliciteerd. Mooie naam hoor.. kan niet wachten op de foto's!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:02

Ik ga Anouar zo maar eens wassen. Hij zou het wel snikheet hebben in de wei, kan hij mooi even afkoelen.
Gisteren heb ik hem ook kleddernat in z'n stal gezet, het leek daar wel een sauna

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:17

Weetje trouwens dat het helemaal niet zo verstandig is om je paard onder een koude douche te zetten om hem af te koelen op een snikhete dag? Heb ik geloof ik eens in het bit gelezen. Het schijnt namelijk zo te zijn dat je lichaam het "koud" krijgt onder die koude douche en dus direct het kacheltje wat hoger opstookt. Als jij/of je paard dan onder de koude douche vandaan komt is zijn lichaamstemp. hoger dan dat ie voor de koude douche was.... (op zich best logisch eigenlijk hè?!).

Toch vind ik het poedelen met water in dit weer ook leuk hoor, maar op snikhete dagen doe ik het dus eigenlijk niet meer. (behalve zijn benen dan).
Laatst bijgewerkt door IMJ op 04-05-06 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:19

hopelijk heeft arabesk het nu zo warm dat ie eindelijk eens zijn wintervacht los durft te laten

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:21

IMJ schreef:
Hallo!! Wat leuk TL! congratz...!
Al die tietenfoto's... Leuk!! Hoe is het bij jou Jovarna?

Als iemand vanacht een roze hoofddoekje is verloren kan hij hem afhalen bij de politie!!
Kwam namelijk vanmorgen mijn werkruimte in.... Alles overhoop.... Was er ingebroken!!! Ze zijn door een raamje gekomen met een doorgang van.... 16cm .... Ik begrijp er echt niets van! Er stond een voetstap van een volwassen mensenschoen op mijn vensterbank, er is dus echt een volwassen kerel doorheen gegaan.... maar hoe??? The X-files maar waarschuwen... Het enige van waarde wat dan ook meegenomen is, is een doosje postzegels! Verder hadden ze er een enorme ravage van gemaakt en hun rose hoofddoekje achtergelaten. Hetzelfde hebben ze bij mijn collega gedaan. Ben dus de eerste 4 uur vanmorgen bezig geweest met de politie en technische recherche. Die had verder weer niets aan de achtergelaten vingerafdrukken en schoenafdrukken, waren allemaal net niet genoeg. njah, misschien sturen ze me nog een kaartje, met mijn postzegels...

Dat is bale
Misschien kunnen ze DNA halen uit de haren van de hoofddoekjes
Mijn pa doet dat werk ook en zo vinden ze wel vaak de dieven of bv door DNA van sigarette peuken en blikjes drinken

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:23

tja, maar of ze dat ook doen voor een paar postzegels....
Het lijkt me trouwens best leuk werk, zat het allemaal eens te bekijken en ook alles wat ie bij zich had eneuh.. Sherlock Holmes was er niets bij hoor!! En dat voor die paar postzegels....

Horse_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:24

IMJ schreef:
gouda schreef:
Mijn paard krijgt het in de vorm van een soort poeder/schaafsel van de stalhouder.

Echt waar? Waar doet ie dat voor dan? Geeft ie zomaar supplementen?

Omdat ze slap (geen spieren in de achterhand ondanks trainen) en mager is en was. Ze begint nu bij te trekken en kwam dus duidelijk e.e.a. te kort.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:26

Wendy schreef:
welkom woopylover

Vannacht heeft mijn vriend op de badkamer een wesp gevangen die een nest aan het bouwen was... en ik maar geirriteerd doen waarom dat rotjong niet ging slapen

brr een wesp schijt in mijn broek voor die dieren.

Weet iemand hier hoe een baby kakkerlak eruit ziet. Ik heb een beest in huis (kan geen foto maken te klein) en hij lijkt er verdacht veel op brrr.