[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:16

Oh ik kan heel goed mijn mond houden, maar Bob die loopt altijd maar weg voordat hij er wat uitflapt

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:19

ik ook normaal gesproken, maar ze kwam naar me toe om over die trauma's te praten..... en ik was druk bezig met een zwaar en zweterig werkje en het flapte er zo uit......

Ik heb een heel smerig rotwerkje opgeknapt en de boer was erg blij dat ik het gedaan heb, hoeft hij het niet te doen: badkuipen die op onbegaanbare stukken staan ontdaan van ongeveer 40 cm oud hooi,mest,modder en andere meuk, ze waren te zwaar om om te keren, dus ik heb ze leeg moeten scheppen...... het was een ontzettend smerig werkje en ik snap best dat de paarden niet meer uit die badkuipen wilden eten.....

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:21

Ik ben over de natuurbrug geweest hoor

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:21

te paard, of lopend naar Bea

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:22

Niet toen Bea er was
Ben vanavond even geweest met Anouar.
Ben ook nog sportief geweest, heb er ongeveer een uur naast gelopen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:24

Sorry dat ik ff tussendoor kom met mijn zwangerschaps perikelen,maar ik ben BLIJ!!
Femke heeft hars op d'r uiers!!
KIJK:
Afbeelding
'normaal'gesproken kan het nog weken duren zo,maar ik Femke's geval gaat het echt geen weken meer duren hoor!!!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:26

Spannend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:28

Haha, hier ook al tietenfoto's!
Ik kan me zó voorstellen dat je blij bent! Het duurt allemaal al zo lang. Ik heb bewondering voor je geduld!
Hopelijk komt het veulen nu eindelijk 'es in beweging...!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:28

lekkende tieten!!!!!

wijzen de spenen nog naar elkaar toe of staan ze al duidelijk naar buiten??? Kan ik op de foto niet goed zien.....

volgende "hint": heeft ze op de plek waar normaal de singel onder d'r buik zit een soortement "zak"hangen?????

Als dat zo is, komt het snel, heel snel....... (die "zak"hoeft er niet te komen, voor de "zwangere"meelezers, maar ik heb bij heel erg veel koudbloeden al wel gezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:31

En de stand van de spenen Morrie, wat zegt dat?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:31

Ik heb me heel lang in kunnen houden met de tieten en mutsen foto's..(ja.ik heb ook foto's van mevrouws kling..)
Maar ik kwam vanmiddag de wei in,en dook voor de ZOVEELSTE keer onder Femke om de uiers te bekijken,en ik viel bijna toen ik die hars druppels zag!!!
Het komt eraan!!!!

Morrie: ja,die zak (waarschijnlijk is dat zucht??) heeft ze,en de spenen staan uit elkaar.(sinds vanmorgen pas hoor!)
Kijk maar:
Afbeelding

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:34

nou TL, pak je slaapzakje maar hoor als ze al zucht heeft.....

@Jovarna zolang de spenen nog naar elkaar toe wijzen, kan je nog even gaan eten of plassen o.i.d.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:35

Anouar is flink te grazen genomen in de wei. Hij zat helemaal onder de wondjes. Ook op de plek waar het zadel ligt. Ik was zo eigenwijs om toch te gaan rijden, had ik beter niet kunnen doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:37

foto van gisteren:
Afbeelding

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:38

Leuk al die veulentjes. Ik word steeds jaloerser

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:40

moeilijk te zien op een foto..... ik had foto's moeten maken van de Hackney bij ons op stal daar was het duidelijk te zien, maar ja, die is inmiddels verhuisd naar een andere stal.....

heb je nog foto's van andere *uh* lichaamdelen Jovarna??

leuk hoor veulens, de boer had vanavond een Haflinger veulen op z'n schouders, die steigerde zo tegen hem op, ik zag het gebeuren..... blij dat ie was *not*

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:49

Bedoel je dit soort delen Morrie?
Afbeelding

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:54

He is het nou afgelopen met die foto's. Die tietenfoto's die gingen nog, maar foto's van dozen.......

Die zucht onder de buik daar heeft Kylia wel 3 weken mee rondgelopen.
Bij Kylia was het veulen er binnen 48 uur nadat ze ging "kegelen" Dus TL slaapzakje pakken en lekker in de wei gaan liggen het is prachtig weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:55

Nouw......... toevallig (aangestoken door al die andere maffies op de kraamstal ) heb ik vanmorgen een foto genomen van haar vulva. En die ziet er nog niet anders uit dan anders.

Maar eh Morrie, vertel!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:13

Jovarna, wat doe jij hier nog. Moet jij niet bij je paard liggen om haar te steunen bij de laatste loodjes!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:18

tjee zeg wat een slordige doos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:24

Ik steun haar door dik en dun. Emotioneel, spiritueel en geestelijk. Lichamelijk mag ik niet veel meer; buik voelen en achterop de kont kriebelen en af en toe een kus mag allemaal, maar verder wil ze geen borstel, geen massage, niks meer.
Verder ben ik een paar keer per dag bij haar en er is altijd toezicht. Ik heb nog steeds een vrij rustig gevoel; heb niet het gevoel dat er elk moment een bevalling gaat plaatsvinden. Zodra dat anders wordt en ik een heel sterk gevoel/ingeving krijg, dan blijf ik daar acuut. Al m'n (slaap)spullen staan er!

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:27

angela88 schreef:
whoopylover schreef:
Mag ik hier ook komen? Ik voel me ook wel een beetje een natural, ik wil Nadiem boomloos, ijzerloos en bitloos gaan behandelen. Hij staat normaal gesproken ook 24/7 buiten zonder dekens e.d.

Welkom hoor!

Je zegt dat je Nadiem boomloos, ijzerloos en bitloos wilt gaan houden, hoe doe je het nu?

Nog niet Hij wordt nu ingereden door El Zarabia Arabians. Maar zodra hij eenmaal de kneepjes kent, wil ik hem omschakelen naar bitloos en boomloos. Hij staat al vanaf zn geboorte ijzerloos.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 07:56

welkom woopylover

Vannacht heeft mijn vriend op de badkamer een wesp gevangen die een nest aan het bouwen was... en ik maar geirriteerd doen waarom dat rotjong niet ging slapen

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 08:18

goedemorgen. Nog een drukke dag (naar de begrafenis van mijn oom en dan weer wat rustiger). Gelukkig dat die wesp gestoord is in haar werkzaamheden wendy