arno8 schreef:Even mijn hart luchten hoor...
Ik snap er niks van, kom je s'avonds aan, staan ze met zijn allen in de inloopstal! Ga toch buiten staan! Ik heb niet voor niets al die palen geslagen en dat lint gespannen zodat ze uit die stal kunnen lopen... Wat is er nou zo reuzespannend aan die stal?
Ze krijgen daar nooit eten, het is er donker, sinds een paar weken ligt er geen stro meer, je kunt niet snel vluchten als er een roofdier aan komt en ze gebruiken het meer als toilet.
Ik ga toch ook niet de hele dag op mijn wc staan? Wat nog stommer is, toen het zo enorm hard sneeuwde en ijzelde, kwam ik ongeveer als een bevroren ijsblok aangegleden op mijn brommertje, en toen stonden ze met zijn allen buiten! Ik kan er gewoon niet meer bij hoor. Zouden ze het buiten nu te warm vinden? Maar als het donker is, dan kan het toch wel?
Tis dat ze verder zo mooi en aardig zijn, maar anders had ik ze allang van het weiland geschopt met hun rare manieren.
hadden ze geen last van de mugjes?
Bij ons op stal was het gister verschrikkelijk het leek wel of Bessie vlooien had en ik ook 
Ik ben trouwens naar Wageningen
*zwaait alvast naar Els bij knooppunt Eemnes*