Na 5 minuutjes in z'n stal had hij het snikheet
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gouda schreef:pff nog meer en staan de paarden dan in de winter in een paddock of wei?
Morrie schreef:valt erg mee..... ze mogen zelfs op de wei.... sommigen het hele jaar door, zelfs zonder dekens en beschermers.....als je dat wil....
Anouar15 schreef:Hier in de buurt zijn ook stallen waar je je scheel betaald (bijna 400 euro in de maand) Als ruiter heb je dan ook wel alles, mega binnen- en buitenbak, solarium, restaurant, weet ik het wat allemaal. Maar de paarden hebben alleen een hok (nou ja, wel prachtig glimmend hekwerk natuurlijk) van minder dan 3 bij 3 met dichte wanden.
Als je daar gaat staan, waar ben je dan mee bezig? Met jezelf
Anouar15 schreef:Ik ben een keer naar een clinic geweest op die stal. Ik kreeg meteen jeuk toen ik daar kwam
ikke schreef:Zou dat mogelijk te maken hebben met de "gooise matras"![]()
Ik geef ze niet de kost die een paard hebben om te kunnen zeggen dat ze een paard hebben.
In de buurt van Eindhoven, waar ik vandaan kom, was een manege waarvan gezegd werd dat als je belde je paard gepoetst en opgezadeld voor je klaar stond.
In hoeverre het waar is, weet ik niet, maar er waren meer soortgelijke verhalen over dit bedrijf.
Cookies schreef:Of een slaaf die met Ponto gaat grazen. Dan word ie lekker van paardenbloemenpol naar paardenbloemenpol gesleurd. Fijn hoor