Wicky schreef:Leuk om te zien Eline. Het toont allemaal net nog wat "fragiel", alsof je niet vertrouwd op het onzichtbare lijntje. Ik snap niet zo goed waarom je achteruit loopt ook, dat doe ik zeer zelden. Gewoon lekker spelen, liberty is leuk!
Nou je ziet het precies goed, het is ook allemaal nog wat fragiel op het moment
maar al zoveel fijner dan eerst! Zorgeloos spelen in Liberty gaan we ongetwijfeld weer aan toe komen als we weer wat verder zijn. Voor nu ben ik al heel blij met de motivatie en vertrouwen die ik krijg van Umpire. Want we hebben een aantal sessies achter de rug dat ie aan de andere kant van de bak stond zodra het halster af ging (duidelijke boodschap niet) Dus dan nog liever maar iets gecontroleerder met rust en vertrouwen zodat we het allebei kunnen handelen
(zei de controle freak
)
Leuk filmpje trouwens hahaha. Ze verzint het maar mooi zo haha!
@[***]: hahaha ooh zó herkenbaar. Ik ben geloof ik ook iets te ehhh enthousiast geweest met de balk en het zijwaarts
Ach ja, ze worden er lekker elastisch van zullen we maar zeggen
Maargoed daardoor had ik laatst inderdaad ook een interessante conversatie met Umpire over wat je allemaal zoal nog meer zou kunnen doen met een balk behalve er als een idioot zijwaarts overheen macheren
(werd me niet in dank afgenomen trouwens
)