Filmpje is leuk Eliine

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wicky schreef:Leuk om te zien Eline. Het toont allemaal net nog wat "fragiel", alsof je niet vertrouwd op het onzichtbare lijntje. Ik snap niet zo goed waarom je achteruit loopt ook, dat doe ik zeer zelden. Gewoon lekker spelen, liberty is leuk!
mindful schreef:Leuk Eline en Wicky, ik begin ook meer en meer in Liberty te werken, zalig is dat...je paard kan weg lopen als je fouten maakt...je leert er zoveel meer van
![]()
Hahaha [***], ze zijn zo welwillend he, in het begin vond ik het allemaal druk en vermoeiend, dat paard. Nu weet ik hoe het in elkaar zit en krijg ik er meer energie door, een verslaving bijna, altijd meer willen kunnen/ontdekken, is het nu. Hoe saai was het vroeger tegen wat ik nu allemaal doe
![]()
Idd xxdomiixx hier is niks meer veilig wat we tegenkomen, alles gaat de mond in
GDG schreef:Leuk en inspirerend om te lezen. Ik ben zelf nog maar met level 1 bezig, dus echt nog de basis en vooral mezelf omscholen. Ik ging al wel redelijk ´natuurlijk´ met mijn paarden om, maar nu is het meer gestructureerd en doe ik het ook echt over de hele linie. Dus niet die ruk aan het touw als het paard in vluchtmodus raakt en weg wil lopen bijvoorbeeld. Meer bewust van hoe dat aankomt en vooral hoe anders het kan. Daarnaast ook veeeeeeeel meer geduld, vooral als het paard niet het antwoord geeft wat je zocht.
Ik vind het nog best intensief en vermoeiend momenteel, maar ik denk dus dat dat komt omdat ik mijn manieren aan het omscholen ben en nog een beetje zoekende ben. Maar ondanks dat ik het dus ook wel vermoeiend vind vind ik het ook erg leuk en vooral een heel veel fijnere manier om met mijn paarden om te gaan, dus ik weet dat ik door wil hiermee en niet meer anders wil. Dus we gaan gewoon lekker doorzetten en ik ben benieuwd naar wat we allemaal nog gaan doen samen.
Binnenkort de On Line bestellen (werk nu vanaf de oude level 1 DVD´s) en gelijk maar de horsenality´s erbij, want daar kan ik ook echt nog wel hulp bij gebruiken. En ik ga een les nemen, gewoon om mezelf te laten controleren (en natuurlijk bij te leren).