Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

liesjuh, ik was aant bijlezen tijdens men ontbijt en bleef er bijna in toen ik het las van dat rubber bootje wahahaha. Meteen heb je een springkampioen
, nu men koffietje verder nuttigen
ik heb ook een left brainer hoor maar je zal wel merken dat het wisselt van left naar right...dit is normaal. Als mens ga je soms ook meer angst hebben of eens schrikken van iets, terwijl je de rustigste zelfzekere persoon bent.
gojij gojij
ze heeft ook wel wat slaap van vanacht in te halen. Maar echt gerust ben ik er niet helemaal op. In ieder geval de volgende optie word een paard van hun erbij te zetten kijken of ze dan blijft. Ze lijkt ook idd nu ze weet dat ze erover kan de keuze om het te doen een stuk makkelijker voor haar is geworden om het te doen. Nu vanavond eventjes kijken of ze het nog pikt om alleen binnen te staan.
XxLiEsJuHhxX schreef:Hihi had het ook niet zo duidelijk gezet
Gisteren een doorbraakje gehad!
Ik was met haar gisteren avond voor ze naar stal ging nog eventjes aan het oefenen met wat we in de les geleerd hadden. En toen gaapte ze waarempel een keertje nadat ze ontspannen begon te kauwen.![]()

.