Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Ben benieuwd hoe het gaat. Zal straks wel even een verslagje doen

en ook met Ester lekker gespeeld...fijn zo in het zonnetje!
. Het feestje zelf vond ik minder maar ik heb me helemaal gek gelachen met die meiden dus lol gehad en daar gaat het om
Mijn rock staat wel in het land, samen met haar veulen en vermaken zich ook kostelijk. Jammergenoeg gaat het nog niet zo best met ons welshje van 2 jaar oud, milkyway. Hij is nu een paar weken geleden geopereerd, had een verrotte kies en daardoor al een paar maanden een voorhoofdsholteontsteking die we dus continu aan het behandelen waren. Kies eruit, en vervolgens 2 weken lang dagelijks die holtes doorspoelen. Alleen wil hij nog steeds niet aankomen, blijft een mager sneu dingetje... morgen weer voor controle, hopen dat die infectie iig onder controle is nu! Duimen jullie mee? Zwerte schreef:@willeke: hoe oud is cassandra nu? heb nog een beetje moeite met alle paardjes onthouden...En wat voor blessure heb je? Ik zit gelukkig wel gewoon in mn eigen flatje maar komende week komt mn moeder hier om voor me te zorgen (kan weinig zelf doen...) en dat word nog afzien! Maarja mn kerel moet weer aan het werk dus weinig keus!
Ik vind het altijd een beetje raar als mensen het zonder drank niet leuk vinden. Ik vind het heerlijk hoor, een paar drankjes op zijn tijd, maar gek doen en lol hebben kan ik zonder ook wel.
Dat liet ik van schrik vallen, dus ik heb geen wijn gehad maar wel het bed moeten verschonen 

Ik men zelf niet, maar ik vind werken aan de lange lijnen een heel fijne afwisseling.
Zit nu op bijna 3 weken en ben al een week van de pijnstilling af. Je klinkt trouwens alsof je er verstand van hebt? Ervaring mee? (btw, ik ben zo'n lekker raar persoon die dus haar achterste band naar de kl*ten had...) 

Die ander bleef gelukkig rustig bij mij en Chap staan. Dus na 100 m kon ze hem weer terugnemen en omkeren.
(Maar bij hun paarden natuurlijk niet
)
Echt heel leuk. Mijn vriend heeft ook nog foto's en filmpjes gemaakt. Zal deze week even kijken of er wat leuks tussen zit dan laat ik het wel even zien.
volgens de huisarts ben ik allergisch voor hond, kat, cavia, huisstofmijt en paard maar die factoren heb ik dagelijks in mijn omgeving (nou ja de cavia is inmiddels dood maar die had ik dus ook en een hond heb ik dan alleen niet). En ik heb niet elke dag last van mijn allergie.....het kan maanden goed gaan en dan ineens nies ik me weer een hele dag helemaal gek.
Heel apart.......morgen is het waarschijnlijk weer weg.
dan ben ik zo dronken als een gek, als ik een flugel op heb wordt ik al licht in mijn hoofd
Dus het kan zelfs andersom zijn... dat ze bitloos BETER te houden zijn!