Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendytjeG schreef:Leuk die neckrope en je roze gevalletje! Je paardje kijkt trouwens enorm lief van zich af zeg
jackie schreef:
wat voor discussies over ijzers???
wendytjeG schreef:
Antheman schreef:
Even bekeken, en het zijn weer precies dezelfde mensen, ook waar je het niet van verwacht dat ze anti NB zijn.
Of mensen die het beter weten en altijd en eeuwig het ijzerloze vergruizen.
Ik bemoei me niet meer met dat soort topics hoor.
Tinkerloos schreef:Haai Antheman..![]()
Ik sprak iemand over ons cap avontuur,en die kende jou!!
Ze wist wat voor paard je had,en waar je had gestaan...
Ze heet Tabitha,en is mijn weide genoot.
Tinkerloos schreef:Fraukje dacht ik?? Nee,die heeft ze niet meer,maar wel haar paard,Layouty.
Intussen heeft haar man een tinker,en die is anderhalve maand geleden bevallen van een merrie veulentje.
Zij zelf heeft dit jaar een arabisch veulen van 1 gekocht,dus ze heeft het lekker druk!
Antheman schreef:Deze.... viewtopic.php?f=1&t=453810&hilit=
Tinkerloos schreef:Tja,je rolt erin he...
Ze heeft Layoutie nu momenteel op rust,in verband met een pollen allergie...het arme beest zit helemaal vol,en schudt constand met haar hoofd... Ze heeft pas nog meegedaan aan een wedstrijd,een bekende...maar ik weet nu even niet meer hoe die heet..
Antheman schreef:Nee Jackie, verkeerd icoontje, ik zocht het "nee schud" dingetje, dacht deze in te zetten, zo van: stomme lui daarginds
Cookies schreef:@AM, die nekrope is niet heel erg stug, maar hij hangt er zeker niet al een waslijn bij. Eigenlijk is ie precies goed. Nu moet ik nog een leren veter scoren en dan kan ik dat strotouwtje vervangen. Dat is het lichtblauwe dat je op de foto ziet.
Nee ik heb die discussie zelfs niet eens gelezen van die hoefijzers. Dan weet je gelijk dat het op rellen uitloopt, daar bemoei ik me niet mee.
jackie schreef:Ik begin maar niet meer aan dat soort diskussies.veulens worden in de opfok gezet en tweemaal per jaar bekapt bijvoorbeeld. wat denk je hoe die hoeven eruit zien als het paard dan drie is. en dan denkt de eigenaar dat er ijzers onder moeten omdat het paard anders niet kan lopen.