Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef::Z Weleens een dagtocht van 6 uur gedaan?
Daarna een moeilijk paard bekapt rondom? En dacht je naar huis te kunnen ,heeft dat andere monster ook mega flappen eraan hangenDus de ander alleen achter bekapt..
Zal je niet verbazen dat ik gaar ben....
Cookies schreef:Ha Am, wat een stouterd is die Andor toch. Fijn he dat je nu een bak hebt, ik vond het bijzonder handig. Maar hoe kan Andor de bak uitrennen, staat er geen omheining omheen? Rex probeerde dat ook een keer. Hij liep tegen de aluminium pijp aan die de bak afsluit, die pijp is nou helemaal krom. En Rex probeert het gelukkig niet meer.![]()
Ik wilde ook graag zo'n nek rope om mee te rijden maar ik vond die krengen zo duur. Dus ik heb er nu zelf 1 gevlochten. Het handvat heb ik nu nog met strotouw gedaan maar daar komt straks een leren strook omheen. Ponto rijdt er heerlijk op. Hij vindt het nog wel een beetje vreemd maar hij is veel scherper en makkelijker te wenden. Vooruit, zijwaarts, zelfs achterwaarts doet ie. Stap draf en galop. Voltes, slangevoltes, van hand veranderen. Hij zit nergens mee. Echt leuk.
Citaat:Vanaf 25-08-2005 kunnen wij de vertaling van het boek Making Natural Hoof Care Working for You gaan versturen.
Het boek is te bestellen en kost € 45,00.
Voor een impressie van de cursusdag van afgelopen zaterdag klik op de volgende link http://www.paardenservice.nl/pijnacker.htm
Antheman schreef:
hhihi, Wanneer kom je weer boscrossen?
De bak heeft een omheining ja. En er Kán een draadje voor de ingang. Dat doe ik niet ,want in het bos smeert ie hem ook als hij zijn zin krijgtBest wel handig om dan in de bak vast te kunnen oefenen!
Heel cool , je zelfgemaakte neckrope!
Picaatje????
Gaaf dat je erop kunt rijden!
Vind mezelf altijd al zo stoer zonder zadel en touwhalster ,maar jij spant de kroon hoor!
Antheman schreef:Dit vond ik in mijn mailbox
Van Hans ArendseCitaat:Vanaf 25-08-2005 kunnen wij de vertaling van het boek Making Natural Hoof Care Working for You gaan versturen.
Het boek is te bestellen en kost € 45,00.
Voor een impressie van de cursusdag van afgelopen zaterdag klik op de volgende link http://www.paardenservice.nl/pijnacker.htm
Ehhhhh???? Op gipsen pootjes??
jackie schreef:gipsen poten om te oefenenwaarom geen blok hout?? kon hij geen dooie poten op de kop tikken?
Antheman schreef:Zeg, wat moet jij met Rose?????
Zeg het nog een keer: capje lenen???
Cookies schreef:Antheman schreef:Zeg, wat moet jij met Rose?????
Zeg het nog een keer: capje lenen???
Nou ik heb niks met rose, maar mijn pennymeisje wel. en toen heb ik in een aardige bui zo'n rose touwhalster gekocht. Die heb ik een verbouwd tot CRB, want ik was te krenterig om een nieuw stuk touw te kopen terwijl ik nog een touw had liggen![]()
EEhhmm, een rose CRB en dan een turqoise cap, denk je niet dat we dan het bos uit gestuurd worden??