Ik ben een beetje jaloers op je hoor!!
Lijkt me idd. een leuke dag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
morgen gaan we parellien in het bos
daar vlak bij zit een mega normal manege waar ik al een super slechte naam had (wat wil je met een lesbische moeder die bij bureau halt werkt een een aantal van die dozen bij zich heeft gehad voor taakstraf) Die zullen we eens een poepie laten ruiken wat onze ponies kunnen! 
als ik samen met het paard van een weide genootje ga lukt alles prima maar alleen weg kan niet niet met netam
maarja ik heb hem dan ook nog maar een maandje... dus dat zou misschien nog over kunnen gaan
hoelang ben jij al bezig met vanilla (voilare natuurlijk ook niet niet zolang)
vier pagina's.
In baarle gingen ze er vaak vandoor met mijn emmer met schroefjes als ik wéér het hek moest repareren. Twee hengstjes waren meesters in uitbreken.
, omdat we het al weer een hele tijd niet meer gedaan hebben....
als je bedenkt dat als ik toen ik sietske net verzorgde haar niet eens kon laten stappen in de bak (ze bleef stil staan) en 3 jaar later kon ik met dr lezen en schrijven
er is dus nog hoop!
!
. Ga gelijk uitproberen en heb gisteren een hartslagmeter gekregen voor mn verjaardag. Heeeeel erg blij mee, nu gaan we echt serieus trainen en starten.