Tjonge ik zie net een advertentie staan en... ik geloof er geen snars van:
Hallo Allemaal,
Alvast hartelijk bedankt voor het lezen van deze advertentie ik vraag jullie beleefd of julie aub de gehele advertentie willen doorlezen want mischien snappen jullie dan waarom het zo dringend is en kunnen jullie ons helpen.
Ik heb al 3x eerder een adv geplaatst maar tot nu toe nog geen gewenste reactie's toch iedereen die gereageerd heeft bedankt!!!!!
Voor mijn schoonzus zijn we opzoek naar een weiland liefst met schuilstal en anders deze daar zelf netjes te mogen plaatsen om haar 6-pony's te kunnen plaatsen!!!
weiland afrasteren is geen probleem, en alle verzorging van de dieren doen we elke dag netjes zelf.
waarom nog een x een advertentie???
Mijn schoonzus is inmiddels 33jaar en heeft al ruim 14 jaar pony's. het is haar lust en haar leven en ze kan niet zonder deze lieverds.
ze heeft al flink wat pech met ze gehad de afgelopen jaren zo had ze eerst 10 pony's in amper 1 jaar tijd zijn er 4 gestorven 3 van ouderdom 1 door een stomme fout van de dierenarts!!!!!! buiten het verlis van deze 4 pony's heeft ze ook al een keer of 3 moeten verhuizen van weiland in 2 jaar tijd(reden: paarden konden niet blijven staan, mocht geen schuilstal worden geplaatst, moest plaatst maken voor andere mensen.)
doe het maar eens met 6 pony's!!!!!
buiten dit ongeluk met haar pony's heeft ze afgelopen zomer 2005 ook nog eens slecht nieuws gekregen dat ze een erfelijke ziekte heeft voor deze ziekte zijn geen geneesmiddelen en geen behandeling mogelijk en is meestal met een langzame pijnlijke afloop. gelukkig heeft ze er nu nog geen last van de ziekte openbaart zich pas rond het 55e levens jaar. de ziekte is wel zeldzaam er zijn niet veel mensen bekend met deze ziekte.
om haar nu toch nog een paar jaren lekker te laten genieten van haar pony's om ze te verzorgen en te berijden zijn we dus opzoek naar een weiland.
het liefst in breda of een straal van 10km rondom breda ongeveer 1 hectare groot, mag uiteraard groter zijn.
mischien heeft u iets, of weet u iets wilt u ons dan alstublieft mailen???? u zou ons maar vooral mijn schoonzus er enorm mee helpen!!!!!
enkele foto's zijn bijgevoegd: foto1: mijn schoonzus met haar pony. foto2: haar inmiddels overleden pony. foto3: haar pony met veulen van de zomer van 2002.