Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:AM: Kun je een beetje je draai vinden op je nieuwe stek? Of vinden je medestalgenoten je nog steeds een alien
Antheman schreef:Nu nog even bedenken hoe ik dit thuis introduceer.
opala schreef:Mooi dat je je draai gevonden hebt.Antheman schreef:Nu nog even bedenken hoe ik dit thuis introduceer.
Omdat jij zo in je sas bent met alles, paarden, baan en noem maar op, maar vooral met
hem, geef je hem een kat cadeau. Hoe kan hij dan nog weigeren
Antheman schreef:
*knip*
Verstand is er weer helemaal gekomen ,we doen het maar niet! anders had ik ook
een kitten van Nienke mee kunnen nemen
opala schreef:Oeps onenigheid ... dat kan, maar erna het wel weer goed maken met elkaar
Antheman schreef:Aanraders ,die kittens van Nienke!![]()
Maar serieus: vorig jaar is mijn allerliefste Nerm naar de poezenhemel gegaan, ze is heel oud geworden, was dement, raakte steeds de weg kwijt enzo. Dat was een heel moeilijke kat, zoooo gevoelig, je deed het altijd verkeerd bij haar.
Die heb ik bij een mevrouw opgehaald, waar de moederpoes ieder jaar in HAAR tuin jonkte.
Een half wilde kat dus. Zou ik NIET meer willen ,ik wil een schootkat, eentje die is gedomesticeerd en mensen nog een KLEIN beetje begrijpt.
Zo, ik heb het weer rechtgepraat voor mezelf.
Nienke07 schreef:Kan nog steeds hoor (als er verder nog belangstellenden zijn voor een kitten..zindelijk, speels en natuurlijk heeeeel erg lief!? Heel gedomestidingest en begrijpt mensen heeeel goed! )
Banjer schreef:ik ben net gebeld... ik ben door naar de volgende ronde bij de Bajesboten!!!
ik mag woensdag om 10.00 een test doen enzo....
Woei! ik ben echt blij !!!