en nu????
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Het wordt hier trouwens wel een flinke friezenverzameling
arno8 schreef:Ik zou me toch niet kunnen inhouden denk ik..ik zou eigenlijk met iemand die ook op het weiland staat gaan rijden maar haar paard had (voor de tweede keer in 1 week) weer een ijzer er afgeschopt...
was voor mij weer een mooie oefening 'bekeringsdrang inhouden'.
Tinkerloos schreef:Ik zou me toch niet kunnen inhouden denk ik..![]()
Fijn dat de hechting er nog in zat.
arno8 schreef:Tinkerloos schreef:Ik zou me toch niet kunnen inhouden denk ik..![]()
Fijn dat de hechting er nog in zat.
Eigenlijk moet er een site als hoefnatuurlijk komen, maar dan een die niet zo aanvallend is. Eentje waar je rustig 'normals' heen kunt verwijzen, en die ze kunnen lezen zonder dat ze gaan denken dat je een hekel aan ze hebt.
arno8 schreef:Eigenlijk moet er een site als hoefnatuurlijk komen, maar dan een die niet zo aanvallend is. Eentje waar je rustig 'normals' heen kunt verwijzen, en die ze kunnen lezen zonder dat ze gaan denken dat je een hekel aan ze hebt.
Jovarna schreef:Ik zie het echt voor me!!Vanavond lag ik weer eens in een deuk om mijn kleine Banouck.
Ik was bezig Jovarna's oog schoon te maken, met watjes en water. Ik had een boterhamzakje met de watjes in m'n bodywarmerzak. Banouck was nieuwsgierig (natuurlijk), onderzoekt wat ik aan 't doen ben en bij me heb, en voor ik 't in de gaten had, had ze dat zakje met de watjes te pakken en sprintte ze weg. Het was echt van JIEIEHAAAA, bokken, galopperen, met vier benen de lucht in, en dat allemaal met een zakje met watjes in haar mond....![]()
![]()
Na een rondje keten, liet ze het zakkie los en kwam weer heel braaf bij ons staan à la "Ben ik weer, niks gebeurd, ikke niks gedaan, hoezo?".
Ik heb er nog steeds lol om.![]()
Lenneke_ schreef:Grijp je kans...
arno8 schreef:Ja,je moet 1x in de 3 jaar de oren laten ontstoffen,anders horen ze je niet schreeuwen als ze op je voet staan.Heb net zitten denken, omdat ik toch nog 'nieuw' ben in de paardenwereld...
Weet iemand of ik nog iets vergeten ben?
Paarden zijn geënt (1 x per jaar), worden regelmatig bekapt, eens in 3 maanden ontwormd, tandarts is geweest...
Dat was het?
Zijn er nog meer mensen die langs moeten komen? Een oogarts of zo om de ogen bij te vijlen?
Ik hoop dat de verrassingen voor dit eerste jaar nu een keertje voorbij zijn...