Kinke schreef:hakken naar beneden en teen naar binnen....dat werkt dus niet....probeer deze maar eens: hak naar buiten draaienwerkt perfect
Zware knieën maken! Dat hielp mij wel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:hakken naar beneden en teen naar binnen....dat werkt dus niet....probeer deze maar eens: hak naar buiten draaienwerkt perfect
Antheman schreef:CR werkt heel veel met visualisaties. Je kent vast deze wel: de teugels houdt je vast zoals je een klein vogeltje in je hand hebt. En het vogeltje moet de rit overleven!
Antheman schreef:Wat ik ook wel deed, ook van een oude instructrice: niet lachen graag,
het vet van je bovenbeen(aan de binnenkant) vastpakken en omhoog "draaien".
Mac schreef:Antheman schreef:Wat ik ook wel deed, ook van een oude instructrice: niet lachen graag,
het vet van je bovenbeen(aan de binnenkant) vastpakken en omhoog "draaien".
Hee, die kende ik nog niet! Moet ik ook eens proberen.
Mac schreef:Ik vraag het me af ... we zijn de hele rode draad kwijt van onze verhalen - als we die al hadden dan
Mac schreef:Sommige foto's zijn niet helemaal scherp (word je duizelig van als je er lang naar kijkt), maar ik doe even een gooi.
Duidelijk verschil in nieuwe aangroei en oude hoef. Paard "wil" dus iets anders als wat het nu heeft. Voet lijkt scheef, maar dat zal de zool ook aan moeten geven.