hc
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bandida schreef:Dit weekend wordt het 30°! Lekker tropisch met al dat vocht
hopla schreef:Huertecilla, hebben jullie daar ook last van dazen of ander ongedierte?
Zoja, hoe los je dat op?
hopla schreef:Stuur maar een beetje zon deze kant op vanuit Spanje.
hopla schreef:Ik heb zelf ook een hekel aan vliegendekens maar als de dazen echt vervelend zijn pak ik ze in.
hopla schreef:De grote paarden lopen niet bij elkaar.
Mijn oude paard is echt een alphamerrie en duld geen paarden in haar buurt.
Chicolada schreef:Hooi, ik heb zelf geen paard maar heb 7 jaar gereden en nu al een jaar niet. [Ga binnenkort met een vriendin weer rijden] Maar wat is het moeilijk om bijv een paard aan te leren om op zegmaar een natuurlijke wijze te leren rijden? Ik wil namelijk later graag een paard en om zo te rijden, zonder bit en alles lijkt me wel heel fijn voor het paard en ook wel voor mij
Antheman schreef:Chicolada schreef:Hooi, ik heb zelf geen paard maar heb 7 jaar gereden en nu al een jaar niet. [Ga binnenkort met een vriendin weer rijden] Maar wat is het moeilijk om bijv een paard aan te leren om op zegmaar een natuurlijke wijze te leren rijden? Ik wil namelijk later graag een paard en om zo te rijden, zonder bit en alles lijkt me wel heel fijn voor het paard en ook wel voor mij
Zohee, jij trekt een morsdood topic van ruim 2 jaar uit zijn graf. Dat is knap.
silenmaup schreef:hallo allemaal!
ik meld me ook aan hier!
wij rijden sinds een tijdje boomloos en bitloos en bevalt super.
silenmaup schreef:het contact wat je hebt via een boomloos zadel is geweldig,zoveel contact.
silenmaup schreef:niks geen technieken of rijkunsten maar paardrijden met gevoel!
ongelofelijk hoeveel je met zit,benen en gewichtsverdeling en af en toe een beetje stem kunt bereiken.
het is totaal anders als "gewoon" rijden. iedereen zou het eens moeten proberen!