Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Nou Oop ik heb het filmpje bekeken maar Ponto doet dit ook. Zit ook Arabier in. Onze Haflinger Rex doet het ook!! Even zijn blonde lokken schudden
Antheman schreef:Cookies schreef:Leuk hoor AM, dat het zo goed ging met je les. Lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen. Oefenen op zo'n zitbal is echt heel erg goed. Ik zit er op mijn werk bijna de hele dag op. Ik heb er thuis ook nog 1 maar die gebruik ik niet. Dus als iemand die wil overnemen dan hoor ik het wel. (het is een knalpaarse van max 65 cm hoog.
Het was bij jou om de hoek Cooks! Op de pensionstal op de Heukelomse weg..
Ze willen het nog een keer organiseren! Dan zou ik graag zien dat ik mijn heren mee kan krijgen...
Een bal waar we mee werkten, kwam rechtstreeks achter het buro vandaan bij VandaDie hebben we samen maar evengoed schoongemaakt...Zat toch veel modder, stront enzo aan.
Ik denk even na over de bal, zou hem wel willen hebben... past best in een rose werkkamer.![]()
Jij bent ongeveer net zo lang als ik he
Sugarmiss schreef:@AM: moesten je benen hier dan nog verder naar achteren, want de lijn hak/heup is er nog niet echt
Cookies schreef:Ha, ik heb ook wel met Fenne gereden. Toen Marlies (eigenaar) op vakantie was. Leuk hoor. Ik heb daar ook op stal gestaan. Veseo is daar geboren. De moeder van Veseo staat er nog.
Cookies schreef:Goh wat leuk, hoe liep Fenne? Is ze nog zo dik? Het is inderdaad een lief paard.