Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Sugarmiss schreef:
Goed hoor, Maar ik kan niet ontdekken van wie die site is! Weet je wie dat is SM?
Antheman schreef:
Mazzel voor jou dat je vlakbij haar woont. Top wijf hoor! Zo rustig ,duidelijk, met gevoel , je op je gemak stellend.... Zou ik ook wel les van willen! Maar een hele dag was ook erg leuk!
Ik zou evt wel les van Linda ter Horst kunnen nemen. Zij is ook CR instructrice en rijdt endurance. Woont bij mij in de buurt.
Sugarmiss schreef:Ik heb hier zelf ook een lap vilt van 1 cm dik liggen. Die heb ik ook al eens in de schoenen gehad. Werkt op zich wel goed, maar ze worden zo vies, dat ze ook niet lang meegaan.
Sugarmiss schreef:
Benen zo ver naar achteren is de reden dat ik gestopt ben met 'engels' rijden. Ik heb al een 'deuk' in mijn rug en die houding verergerd dat alleen maar. Iets wat met mijn slijtage nu niet bepaald komfortabel is.
Cookies schreef:Leuk hoor AM, dat het zo goed ging met je les. Lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen. Oefenen op zo'n zitbal is echt heel erg goed. Ik zit er op mijn werk bijna de hele dag op. Ik heb er thuis ook nog 1 maar die gebruik ik niet. Dus als iemand die wil overnemen dan hoor ik het wel. (het is een knalpaarse van max 65 cm hoog.
Sugarmiss schreef:Wat ik van vroeger onthouden heb is dat de hak-heup-schouder één lijn moeten zijn. Bij mij is dat bijzonder pijnlijk en ongemakkelijk.
Mijn teen ligt nu op één lijn met mijn knie en mijn heup en schouder ook. Ik voel me daar prima bij
Cookies schreef:Nou Oop ik heb het filmpje bekeken maar Ponto doet dit ook. Zit ook Arabier in. Onze Haflinger Rex doet het ook!! Even zijn blonde lokken schudden
opala schreef:[[quote="Sugarmiss"]
Overigens zijn alle OM's producten nu ook hier te koop:
http://www.oldmacs.nl/Bestel%20On%20Line.htm
Antheman schreef:Maar wat iedereen zag, was dat de Westernruiters allemaal hun benen naar voren staken.