jackie schreef:Cookies schreef:Oh kijk, je let even niet op en het niveau holt achteruit
in welk topic zit ik hier???????????
Ehm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackie schreef:Cookies schreef:Oh kijk, je let even niet op en het niveau holt achteruit
in welk topic zit ik hier???????????
wendytjeG schreef:Hmm. Ik ben me ernstig aan het beraden of ik walter moet houden.
Tijdens het loswerken vanmiddag begon hij gericht te trappen. Uiteindelijk heeft hij me een tand uit de mond geslagen.
evitatinkle schreef:beetje laat maar ik meld mij ook!
Volgens mij is er een nieuw onderwerp nodig![]()
WendytjeG, heeft hij echt gericht een tand uit je mond getrapt? Dat is toch wel heel erg dominant. Wat was jou reactie of kan ik die terug vinden in dit topic?
jackie schreef:met zijn voorbeen of met zijn achterbeen? niet flauw bedoeld, hoor. achterbeen=verdedigen, voorbeen=agressie, namelijk. meestal.
ballen eraf, zo gauw mogelijk.
evitatinkle schreef:WendytjeG, heeft hij echt gericht een tand uit je mond getrapt? Dat is toch wel heel erg dominant. Wat was jou reactie of kan ik die terug vinden in dit topic?
wendytjeG schreef:Hij heeft eerder geprobeerd te trappen wat ik dus niet pikte.
Maar ja, als je op de grond ligt na een trap... ik was nogal geschrokken, dus heb hem helaas door laten eten. Achteraf weet ik dat ik hem weg had moeten jagen, maar ik zat onder het bloed en was geschrokken vanwege een tand minder.
Er is dus duidelijk wel een prpbleem, en dat moet opgelost worden.
wendytjeG schreef:Hij heeft eerder geprobeerd te trappen wat ik dus niet pikte.
Maar ja, als je op de grond ligt na een trap... ik was nogal geschrokken, dus heb hem helaas door laten eten. Achteraf weet ik dat ik hem weg had moeten jagen, maar ik zat onder het bloed en was geschrokken vanwege een tand minder.
Er is dus duidelijk wel een prpbleem, en dat moet opgelost worden.
jackie schreef:tegen de tijd dat je bijgekomen en overeind gekrabbeld bent ben je sowieso te laat om hem te straffen. je heb namelijk ongeveer 4 seconden tijd om dat te doen na het vergrijp, anders associeert het paard de straf daar niet meer mee.
komt wel goed, kwestie van de juiste hulp in de arm nemen en opvoeden.
wendytjeG schreef:jackie schreef:tegen de tijd dat je bijgekomen en overeind gekrabbeld bent ben je sowieso te laat om hem te straffen. je heb namelijk ongeveer 4 seconden tijd om dat te doen na het vergrijp, anders associeert het paard de straf daar niet meer mee.
komt wel goed, kwestie van de juiste hulp in de arm nemen en opvoeden.
Tuurlijk komt het goed, ik ga er in ieder geval alles aan doen.
nienke07 schreef:Dan loopt Bruut dus 7x24x365 buiten
wendytjeG schreef:Lip is ontstoken volgens de tandarts. Heb een spoelmiddel meegekregen, meer konden ze daar niet aan doen.
Tand is er geheel uit, beste oplossing is op termijn een stifttand, maar das een dure grap helaas. Mijn verzekering gaat dat niet dekken
Nu zit ik dus achter een tip aan van een kennis, over een goedkopere behandeling op de faculteit voor tandheelkunde in Nijmegen...
gouda schreef:Jee die verzekeringen dekken ook nietsNaast pijnlijk ook nog een lelijk voor een vrouw zonder tand. Hoop dat dat in Nijmegen wat is voor je.
wendytjeG schreef:gouda schreef:Jee die verzekeringen dekken ook nietsNaast pijnlijk ook nog een lelijk voor een vrouw zonder tand. Hoop dat dat in Nijmegen wat is voor je.
Ik vraag me nog weleens af waarom ik me als jonge vrouw eigenlijk nog verzeker... omdat het moet denk ik.
De tandartsverzekering dekt ongeveer 2 consulten en wat kleine dingetjes per jaar, de ziektekostenverzekering heeft een eigen risico van 250 euro per jaar, waar je als gezond mens toch niet aan komt. Ook ik niet dus.
En dat kost dan 50 euro per maand, en volgend jaar nog meer.