Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JoviBan schreef:@Timbers: ja èrg mooi, die hechte band tussen moeder en dochter. Ik zie de relatie van mijn paarden ook groeien, van moeder-kind naar heel hechte vriendinnen. Geweldig ook om te zien hoe de 'kleine' zich ontwikkeld heeft tot een zeer evenwichtig, stabiel paard, en mijn oudste weer helemaal jong van hart is geworden, met haar dochter mee rent en effies samen gek doen in de wei.
Ester is een heel dominant paard maar wel een einzelganger, ze is wel sociaal maar andere paarden boeien haar gewoon niet zo. Ze kon vroeger uren alleen achter in de wei staan terwijl de koppel voorin stond. Lekker alleen op zichzelf, daar hield ze van. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om Timber bij haar te laten, dat paard waar ze echt wat mee heeft, echt aansluiting bij vind. Daardoor is Ester ook een stuk meer open geworden, ze heeft een echt maatje waar ze bijna alles mee samen doet 

......jammer maar het kwam me wel effe goed uit eigenlijk de bak is toch vrij nat en ik heb deze week maar een klein beetje geoefend door dat prutweer

En wat een mooie verhalen over de onderlinge band van de dieren en paarden die ineens op je pad zijn gekomen, wat zo moest zijn! sonjim schreef:Volgens mij zijn we niet allemaal alleen een beetje geschift maar hebben we ook nog deels dezelfde muzieksmaak, ik ben 28 maar hier ook 70-80 muziek, dan wel aangevuld met grunge en muziek als within temptation. .

Vanaf vanavond gaat ze op stal 's nachts.
Zwerte schreef:Zelf geloof ik namelijk niet echt in "alles heeft een reden" maar in eigen keuzes en gevolgen.

Morgen lekker op buitenrit, hoop dat het weer een beetje meezit
JoviBan schreef:Het is beide.
Het is aan ons wat we doen met wat ons aangediend wordt (en wat we zelf naar ons toe trekken, want dat doen we ook continue), dus ook welke keuzes we vervolgens maken. En wat weer weer gaan doen met de gevolgen van die keuze.

Dieren (en zeer zeker paarden) hebben dat heel goed ontwikkeld.
Klinkt goed allemaal! Met geduld en tijd kom je een heel eind. cesara schreef:@RedPassion
weet je nog een goeden huisje voor ratten uit het asiel in velp
een creme waarschijnlijk kruising rex een zwartbonte ook een vrouwtje.
en nog een zwarte man.

Met dubbele lijnen heb je al veel ervaring toch? Verder weet ik zo 1,2, 3 ook geen dingen. 
Ik heb mooi een hele gegeten van 30 cm
want meer heb ik niet gedaan in Hilversum, maar ik heb er van genoten.

nou ja ik ga me maar even op pimpen en dan toch maar even kijken hoe het is. Ik lig nu zo lekker met laptop op schoot, kat naast me en tv aan op mijn warme bedje....dat ligt zo lekker