[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:39

Tinkerloos schreef:
Zit jij in je tent te i-netten? Clown

Nee. Ik heb twee weken lang kunnen afkicken van de PC Knipoog . Is goed geweest; lezen en buiten zijn is veel beter voor een mens Tong uitsteken .
Sinds afgelopen maandag slaap ik 's nachts weer thuis, omdat het te koud werd om in de tent te slapen. De afgelopen dagen was ik overdag nog wel op de camping, maar 's avonds dus weer fijn naar huis, bij m'n andere kinderen Pling .

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:53

arno8 schreef:
Hehe... ik ben terug...
Jackie had de paarden vandaag behandeld, maar bij Volare kwam ze een loshangende tand tegen die flink wat vlees en misschien ook bot had meegenomen. Ik denk dat het gebeurd is toen hij die ruin zo had aangevallen.
Dus snel de DA gebeld omdat ik vandaag nog tijd had en morgen heb ik 3 maanden geen tijd meer.
Na wat gezeur mocht ik toch nog vandaag nog naar de kliniek. Daar zijn foto's gemaakt. Er hing een beetje bot los, maar niet veel. De tand is getrokken, arme Volare kreeg twee keer een algehele verdoving, 2 plaatselijke verdovingen en een praam.

Het loshangende vel is gehecht, nu moet het allemaal weer goed komen, wel in de gaten blijven houden. Voor Vanilla moet Jackie sowieso al 2 keer per jaar komen, dat mag ze voor Volare voortaan ook volgens de DA. Vanilla straalt trouwens wat meer rust uit, wie weet was die lompe kies die er uit ging wel een hele opluchting.

zo, dat heb je snel gedaan, Arno. Volare zal je dankbaar zijn. jammer dat die snijtand eruit moest. hij was vast afgebroken? voor de geïnteresseerden: dit is helaas de blijvende snijtand die nog door had moeten komen. Volare zal dus als "fietsenrek" door het leven moeten. ach, het is een schoonheidsfoutje.

Vanilla zal best opgelucht zijn. die losse kies was zeker vervelend voor haar. en de haken waren ook niet mis. ze is het schoolvoorbeeld van het weldoorvoedde paard waar niemand van zou verwachten dat er wat mis is met het gebit. tja, en als je er niet in kunt kijken..........goed van je dat je de twee hebt laten controleren.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:05

Ik ga ook eens richting bed..
Tot morgen!
Doei!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:13

Ik ga ook.
Tot morgen! Slapen

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:14

@TL gecondoleerd

@Arno mijn boomloze zadel is ook erg lang maar dat maakt echt niet uit, ik rij al ruim 3 jaar boomloos en nog geen drukking gezien.
Af en toe wat geschuurde haren door haar wiebelkont Haha!

Shy moet ook naar de tandarts maar eerst maar eens tot rust komen, de haakjes waren minimaal en konden nog wel wachten tot ze op stal stond Ja

Slapp lekker allemaal Dromen

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:19

Lenneke: mooi geknutseld dat bontje, lekker voor je paard

Jovarna: slaapverwekkende foto’s Knipoog

Arno: die singel moet echt recht afhangen

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 00:00

Mooi hoofdstel dat oranje. Is biotane denk ik? Knap gedaan dat bontje eronder genaaid.

Ik rijd met ruiterport.com hoofdstel, bevalt prima maar neusriem drukt bij warm weer ook wel wat.

Arno, zadel zou ietsje naar achteren kunnen en singel moet beslist naar achteren. Die zit nu in de oksels zo te zien. Staat verder wel heel mooi.

TL, erg van die buurvrouw zeg. Heb zelf ook zoiets meegemaakt (geen cap op) maar ik kon met 7 hechtingen weer uit het ziekenhuis gelukkig. Paardrijden blijft een sport met risico's.

Wat een mooie kleur die BF Cheyenne zeg!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 00:01

Terwijl iedereen al ligt te ronken, wil ik nog kwijt, dat ik heerlijk gereden heb vanavond. Dit weer is mijn weer, niet te koud, niet te warm en ... een heerlijk briesje. Zo is voor mij rijden, zoals het bedoeld is. Oop liet weer goed merken, toen ik haar in de wei wilde ophalen, dat ze het niet pikt dat ik een dag overgeslagen heb. Kwaad loopt ze weg naar het hek, maar wel het verkeerde, niet die waar ze eruit moet Clown . En ontzettend jammer dat het alweer zo vroeg donker wordt.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 00:06

Lenneke_ schreef:
Ik heb Steffi ook een keer gemaild. Toen had ze geen tijd. Daarom ben ik naar Gert Jan gegaan. Ben echt super tevreden over Gert Jan. Anouar kwam dan al strompelend en ging na één behandeling zowat springend naar huis.
Maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld.

Ovewr hem hoor ik zoveel verschillende verhalen.
Zelf heeft GJ Giel al een aantal keer super geholpen Ja
Nu lopen we weer met een paard bij GJ, die boekt ook veel vooruitgang!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 00:11

Jammer he, zo vroeg donker.. Ik had me ook een beetje vergist, het was eenbeetje donker geworden in het bos Clown

Leuek foto's van je liggende paardjes Jovarna Ja

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 06:59

Moge.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 07:15

Mogge TL, wat een verschrikkelijk verhaal zeg, en dan nog extra afschuwelijk dat het iemand betreft die je kent. Paarden zijn leuk, maar het kan ook heel erg gevaarlijk zijn.
Arno, dat zadel staat wel heel erg stoer op Vanilla. Verder ben ik het met de rest eens, zadel ligt tever naar voren en de singel zit niet jofel op deze manier. Maar goed dus dat je de gebitten van de dame en heer hebt laten controleren, ze voelen zich vast een stuk prettiger nu Lachen
Die slaapfoto's van Banouck en Jovarna zijn moooiiiiii, ik zou me moeten bedwingen om er zelf niet even bij te gaan liggen Knipoog

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:04

Goedemorgen.
Ik krijg vandaag de sleutel van het huis, dus ik za de komende periode heel weinig online zijn Lachen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:12

de nieuwslezeres van radio 2 las net om 8 uur een weerbericht van 2 maanden geleden voor: droog, zonnig en 25 graden..... Clown het is hier kil, bewolkt en niet meer dan 14 graden....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:26

Leuk, Marina

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:27

marina,veel plezier met je nieuwe huisje.

Morrie, ik heb de kachel aan,hier binnen is het idd. nu 23 graden.
Lekker hoor.. Cool

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:40

aangezien het niet zo fris rook hier heb ik de balkondeur open en ik zit in m'n nachtpon te rillen..... ga maar snel douchen en winterkleren aantrekken.... de korte broeken kunnen wel in de opslag, want vanaf dinsdag wordt het nazomer zei de weerman net,maar dan moet ik werken en kan ik toch geen korte broeken meer aan.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:47

Marina, succes met de verhuizing!

Wendy: hoe is het gegaan gisteren?

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:18

Inderdaad hoe is het afgelopen met Wendy

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:25

zal wel goed gegaan zijn en ze is meteen de kroeg ingedoken Haha! Vork Ziek

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:48

Bij Orlanda ligt het zadel ook vrij ver achter op haar rug (door de lengte van het zadel). Dit maakt bij het boomloze niet zoveel uit, omdat er geen brug gevormt wordt tussen de voorste en de achterste wervels. Wat bij een boomzadel dus wel gebeurt. Omdat je zit wel altijd op de goede wervels komt, was het geen probleem. (dit is wat ik ervan begrepen heb).

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:27

is het mooie weer wel bij jullie aangekomen?? ik wacht hier nog steeds op mijn bestelling, maar de zon wilt maar niet komen Boos!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:29

De zon is hier niet, wel achter de wolken Knipoog , maar het is droog

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:41

oh ik las zoveel leuke dingen maar redt het niet om overal op te reageren denk ik

@ Len, mooi bontje, beter dan n hoesje in elk geval
@ Oop, nachtbraker Haha!
@ Arno, ik heb hetzelfde zadel ben er erg blij mee het zit lekker

@ weerbericht, nog geen zon hier....

Ik heb een huisje gekocht Go jij! Go jij! ben toch maar akkoord gegaan met hun tegenbod, het was dit (recreatiewoning met tuintje perm. bew. is toegestaan) of een 2-kamerflat in schagen a 117.000 met 100 euro service kosten/maand. Clown Nu heb ik ook 100 euro per maand parkkosten+erfpacht, maar dan zit ik liever in die recreatiewoning Ja a 88.750 euro.

Nu hopen dat ik alles rond kan krijgen....

Gister 122 euro uitgegeven bij www.ooteman.nl ik kom maar 1x per jaar bij die zak (krentenkakker hij kijkt eerst hoe duur de kleren zijn die je aanhebt en gaat je dan helpen, vroeger kwam ik in vodden binnen tegenwoordig in mijn superdure Gore-TEX jas en hij is een stuk toeschietelijker geworden Haha! )

Er was een hal met rekken vol met dekens, maar ik heb er echt geen verstand van.
Ara: "Ik zoek een ongevoerde regendeken, waar liggen die?"
Verk: "Daar in die hoek, waar is het voor?"
Ara: "Voor de winter"
Verk: "Dan moet je een gevoerde nemen hoor"
Ara: "*zucht* nee, want blabla uitleg wintervacht en geen schuilstal deken alleen in noodgevallen"
Verk: "Oh apart dat hoor je niet vaak, je hebt zeker een ijslander?"
Ara: "Nee een arabier"
Verk: *boenk* *valt flauw* "Maar die krijgen toch geen wintervacht???????????"
Ara: "Jawel hoor"
Ver: Ziek ik hoorde hem denken 'die meid is hartstikke gek, geen schuilstal 24/7 buiten Gestoord'

het publiek dat daar komt is over het algemeen de stereotiepe Ankydekjeskoper/setjes/dressuurruiter die komen daar minstens 6 dekens stal, regen, winter, onder etc dekens. Haha!

Hij kon ook niet begrijpen dat ik helemaal geen drol wist van de maten voor dekens Haha! Haha!

Het is een Ireland deken geworden normaal 150 euro, nu 50 Knipoog

Verder nog een rijbroek gescoord voor 60 euri, antislipteugels 2,50 euro. halster 5 euro, dekje 5 euro (nee geen anky dekje)

zal zo foto's plaatsen Haha!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:55

Gefeliciteerd met je huisje, dacht dat je met een ander iemand een huis zou betrekken of is dat heel oud nieuws Clown

Lekker smeuig verteld over die ruitersportzaak, maar dat merk Ireland ken ik niet, niet dat ik zo veel merken weet