arno8 schreef:Hehe... ik ben terug...
Jackie had de paarden vandaag behandeld, maar bij Volare kwam ze een loshangende tand tegen die flink wat vlees en misschien ook bot had meegenomen. Ik denk dat het gebeurd is toen hij die ruin zo had aangevallen.
Dus snel de DA gebeld omdat ik vandaag nog tijd had en morgen heb ik 3 maanden geen tijd meer.
Na wat gezeur mocht ik toch nog vandaag nog naar de kliniek. Daar zijn foto's gemaakt. Er hing een beetje bot los, maar niet veel. De tand is getrokken, arme Volare kreeg twee keer een algehele verdoving, 2 plaatselijke verdovingen en een praam.
Het loshangende vel is gehecht, nu moet het allemaal weer goed komen, wel in de gaten blijven houden. Voor Vanilla moet Jackie sowieso al 2 keer per jaar komen, dat mag ze voor Volare voortaan ook volgens de DA. Vanilla straalt trouwens wat meer rust uit, wie weet was die lompe kies die er uit ging wel een hele opluchting.
zo, dat heb je snel gedaan, Arno. Volare zal je dankbaar zijn. jammer dat die snijtand eruit moest. hij was vast afgebroken? voor de geïnteresseerden: dit is helaas de blijvende snijtand die nog door had moeten komen. Volare zal dus als "fietsenrek" door het leven moeten. ach, het is een schoonheidsfoutje.
Vanilla zal best opgelucht zijn. die losse kies was zeker vervelend voor haar. en de haken waren ook niet mis. ze is het schoolvoorbeeld van het weldoorvoedde paard waar niemand van zou verwachten dat er wat mis is met het gebit. tja, en als je er niet in kunt kijken..........goed van je dat je de twee hebt laten controleren.