Hoop ook dat het een beetje beter te doen is qua kosten. Ik betaal nu € 270.00 per maand voor buitenbak en uitmesten. Vind het toch een hoop geld aangezien ik daar ook 1 x per week de bak moet harken, de drollen uit de bakken moet halen en 1 x per week de paarden buiten moet zetten.
Overdag worden ze gevoerd en 's avonds doe ik het. Soms doe ik ook de waterbak schoonmaken en vullen wanneer dit nog niet gedaan is. Uitmesten is bij mij niet aan de orde, aangezien mijn paarden 24/7 in de wei lopen. Wanneer ze bij uitzondering wel op stal hebben gestaan, dan mest ik ook de stal uit, vind ik ook best leuk om te doen.
Ok dat is waar. Lekker hoor dat ze bijna altijd buitenlopen. De mijne wel in de zomer 24/7 (vorig jaar door omstandigheden helaas niet) maar niet in de winter. Zou het nu wel durven nu ze eindelijk dikker is geworden. Voorgaande jaren was ze te mager en ging ze in de nacht op stal.
Ik heb in de winter een stal en een kleine bak (15x8 ofzo) en er wordt gevoerd. Ik betaal maar 165 al incl. in de zomer staat ze 24/7 op de wei.
Ik zou misschien volgende winter wel ergens heen willen waar ik een grote bak heb en meer buiten de stad. Hopelijk is dat dan te vinden tegen die tijd.
Vanmiddag kreeg ik op stal ook zo'n opmerking. Er lag een spoor op de grond, vlak naast mijn kast. Ze hadden maar niet gevraagd of die van mij was, want dat was ie waarschijnlijk toch niet
Even een vraag: ik ben bezig met boomloze zadels, die ga ik een kopen, máár ruglengte van het zadel is 53 cm. van maat 1. Nu heb ik dat gister bij paardlief gemeten, maar die komt enorm groot uit...
Je kunt idd beter eerst even testen, ik heb een kleine D pony van 1.40 en zelfs een maat 1 Arizona is enorm op haar korte rug. Mijn Randols past beter die is ook stukke korter, korter dan een maat 1 standaard Barefoot