Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
e_horse schreef:Wordt het nog drukker
Ik heb net de hellingproef geoefend hier in de straat haha!
Ik heb net m'n rijbewijs, maar heb in een benzine-auto gelest...
Miirthe schreef:Dankjullie!
Vervelend dat je vriend allergisch is; lijkt mij echt een ramp. We hebben een hond, kat, kanarie & 2 ratten en hiervoor vele andere huisdieren gehad, sinds jongs af aan al.
En jaaa, ze zijn superlief.
gouda schreef:Zo ben een beetje kwaad. Mijn bijrijdster zou ten 1e voorlopig niet meer rijden wat ze toch gedaan heeft en ten tweede verstelde ze leuk dat ze wel spierpijn zou hebben want ze heeft met een slof gereden!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ze zegt een sms gestuurd te hebben hierover maar die heb ik dus niet gehad en dus ook geen toestemming kunnen geven ben nu in staat een sms te sturen dat ze haar niet meer mag doen. Vertrouw andere al zo slecht met mijn paard.
De hele stal stond er bij en heb gezegd dat ik dat nooit wil hebben immers waar de kunde ophoud beginnen de hulpteugels. Daar waar niemand het dus mee eens. Als mijn paard niet aan de teugel wil lopen dan is daar een reden voor vind ik wie kent haar nu het beste.
gouda schreef:Ja vind het ook erg moeilijk doe het liever zelf maar soms heb je gewoon iemand nodig. Ga niet graag een weekend weg of op vakantie maar soms moet ik voor mijn vriend. En vaak ben ik zo moe dat ik naast het werken en mijn paard wel eens een avondje voor de buis wil hangen.
gouda schreef:Dat is goed geregeld. En inderdaad tijdens de weideperiode durf ik ze ook wel stil te zetten alleen wil altijd wel ff naar haar kijken ivm wondjes ed
Inge_ schreef:@ bizzybijtje; Je lijkt me nu al te groot en te zwaar voor die shet eigenlijk.
geluksvogel schreef:Haai, Ik heb een vraagje aan jullie. Ik rijd met een sidepull of leren bitje en bitloos gaat het vooral super. Allen de galop is een probleem. Ze gaat hard en zonder controlle. Niet in de houden en als ik druk geef van voor stopt ze en gaat ze draven. Iemand tips?