Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miirthe schreef:Dag iedereen![]()
Oh, qua temp vind ik het heerlijk nu! Heb nog steeds m'n tshirt aan, maarja.. heb het niet snel koud. Overigens stapte ik gisteren de deur uit om naar school te gaan en ik heb alleen een regenjas, dus ik heb de hele dag op school gezeten, zeiknatte broek en sokken; Zonder verwarming vond ook ik dat te koud
opala schreef:Miirthe schreef:Dag iedereen![]()
Oh, qua temp vind ik het heerlijk nu! Heb nog steeds m'n tshirt aan, maarja.. heb het niet snel koud. Overigens stapte ik gisteren de deur uit om naar school te gaan en ik heb alleen een regenjas, dus ik heb de hele dag op school gezeten, zeiknatte broek en sokken; Zonder verwarming vond ook ik dat te koud
Dan zeg ik in zo'n zelfde situatie tegen mijn dochter "doe een regenbroek aan", dan krijg ik als antwoord dat dat absoluut niet kan, ze is geen nerd
Miirthe schreef:Ik heb wel een regenbroek; maar die is maat 152; die komt zeg maar tot m'n knie-en.
En gezien m'n regenjas weer 2 maten te groot is voor mijn idee, maar dat kleine stukje ook niet meer uit
opala schreef:Gisteren ben ik (ipv naar Oop) bij mijn oudste dochter gaan kijken bij damesvoetbal, nou dat is niet voor herhaling vatbaar, de een na de andere goal van de tegenpartij knalde langs je oren
Arabesk schreef:ik herken wel wat van jou in de foto van je dochter
las dit in je profiel: Ik ben getrouwd, heb 3 kinderen en ben full-time werkzaam bij een schildersbedrijf.
fulltime![]()
dus als je op bokt komt onder kantoorijden is dat in de baas' tijd![]()
![]()
![]()
zoals iedereen hier waarschijnlijk
Morrie schreef:ja die met Mickey Mouse die heeft ineke2 nu voor een pony..... kwam ongeveer tot de helft bij Morrie
2.15 is de grootste dekenmaat, groter heb ik ze nog nooit gezien, maar Morrie is ook heel breed, dus misschien valt het nog mee met de zijkanten
Tinkerloos schreef:
Arabesk schreef:Zijn jullie niet bang dat de ICT afdeling op een gegeven moment met een uitdraai komt van onze internetbezoeken?