Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shyla25 schreef:Tja heb er weer eens niets aan gehadhet ging over een man die geen zin had en wat de vrouw er aan kon doen.
Nu eens een keer andersom en dan heb ik er iets aan.
gouda schreef:Ze had de afgelopen 2,5 jaar zulke mooie hoeven zonder ijzersHet doet mijn zo'n verdriet haar nu met die stomme dingen onder te zien terwijl ik ze had afgezworen.
Ik zie alleen dat de paardnatuurlijk cursus voorlopig vol zit. Welke cursus raden jullie mij nu aan?
Shyla25 schreef:gouda schreef:Ze had de afgelopen 2,5 jaar zulke mooie hoeven zonder ijzersHet doet mijn zo'n verdriet haar nu met die stomme dingen onder te zien terwijl ik ze had afgezworen.
Ik zie alleen dat de paardnatuurlijk cursus voorlopig vol zit. Welke cursus raden jullie mij nu aan?
Waarom ijzers en geen hoefschoenen?
Tja ik heb zelf ook ijzers gehad maar dat moest vanwege een correctie, nu alweer een tijdje zonder
En die paarse zijn nog niet te koop maar komen wel binnenkort, helaas alleen in de USA.
JoviBan schreef:@gouda: Ik kan me voorstellen dat je baalt.
Wat de gevoelige en dunne zool betreft, had je voor hoefschoenen kunnen kiezen.
Wat het scheef afslijten betreft: wat is de oorzaak daarvan? Is daar wel naar gekeken? (door bijv. osteopaat of dierfysio, kan ook een rijtechnisch iets zijn).
Ik weet zo geen andere cursus dan die van paardnatuurlijk.
gouda schreef:Hoefschoenen maken denk ik niet veel uit. Ze slijt ze ook af als ik niet op straat kom en volgens mij zijn ze niet geschikt om mee in de bak te rijden. Om hoefschoenen passend te houden (ze zou dan denk ik smitjes moeten omdat de ene hoef kleiner en smaller is dan de andere) moet je ook meer hoefonderhoud doen en dat lukt niet met een normale smid. Die vind alles al snel te kort heb ik het idee.
gouda schreef:Bedankt voor de tips ik ga mij even inlezen in de verschillende hoefschoenen.
Arabesk schreef:er zijn nu ook hele spacy kleurtje te verkrijgen